Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Şahin Taşkın
Prof. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
13
11
Yayın
4
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9169
2
ATIF
1
FAVORİ
9169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2050
0
ATIF
1
FAVORİ
2050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Eğitimi Alanında Gerçekleştirilen Doktora Tezlerinin Öneriler Bölümünün Betimsel Analizi
Yazarlar:
Tansu Çınar
,
Seçil Açar
, Anıl Doğukan Sarıalai,
Mehmet Kaan Demir
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.1366301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmeye Yönelik Hedef Yönelimleri ve Öz-Düzenleyici Öğrenmeyi Teşvik Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Selin Erkil
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1260095
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Okuryazarlık Öğretimine İlişkin Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Sarılan
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1112265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9169
1
FAVORİ
9169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2050
1
FAVORİ
2050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin-taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3178
0
FAVORİ
3178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Taşkın
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5861
0
FAVORİ
5861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Materyal Kullanımlarının Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar: İffet Aksoy Tokgöz,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.98839
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
2
ATIF
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9169
2
ATIF
1
FAVORİ
9169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin-taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
1
ATIF
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3178
3
ATIF
0
FAVORİ
3178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Taşkın
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
4
ATIF
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5861
1
ATIF
0
FAVORİ
5861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat