Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Kapucu
Doç. Dr.
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
10
8
Yayın
4
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-4027-4466
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENME ANLAYIŞLARI, FEN ÖĞRENME ÖZ YETERLİKLERİ VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Esra Kabaşer
,
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.1378895
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğrenme Anlayışları, Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ve Fen Öğrenme Özyeterlikleri Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevil Çalı
,
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1139086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Epistemolojik İnançları ile Farklı Fen Disiplinlerine Yönelik Öğrenme Anlayışları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.849351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ, FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARINI, FİZİK ÖĞRENME ÖZYETERLİLİKLERİNİ VE FİZİĞE YÖNELİK İLGİLERİNİ YORDAMA GÜCÜ
Yazarlar:
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İKİ BOYUTTA VEKTÖRLERDE TOPLAMA VE ÇIKARMA SORULARINI ÇÖZERKEN YAPTIKLARI HATALAR
Yazarlar:
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN SEVİLEN YA DA SEVİLMEYEN FİZİK KONULARININ VE BU KONULARININ NEDEN SEVİLDİĞİNİN YA DA SEVİLMEDİĞİNİN BELİRLENMESİ)
Yazarlar:
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Guided Inquiry-Based Electricity Experiments: Pre-service Elementary Science Teachers’ Difficulties
Yazarlar:
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
962
0
FAVORİ
962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ CİNSİYET, SOSYO-EKONOMİK DURUM VE FİZİK BAŞARILARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Kapucu
,
Eralp Bahçivan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2103
0
FAVORİ
2103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Journal of Education and Future
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Öğrenme Anlayışları, Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ve Fen Öğrenme Özyeterlikleri Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevil Çalı
,
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1139086
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
1
ATIF
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Epistemolojik İnançları ile Farklı Fen Disiplinlerine Yönelik Öğrenme Anlayışları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Serkan Kapucu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.849351
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
2
ATIF
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ CİNSİYET, SOSYO-EKONOMİK DURUM VE FİZİK BAŞARILARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Kapucu
,
Eralp Bahçivan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194939
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2103
4
ATIF
0
FAVORİ
2103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat