avatar
Sinem Sargın Dr. Arş. Gör. NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 9
8 Yayın
1 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1464

Sanal Mağaza Atmosferinin E-Memnuniyet, E-Yapışkanlık ve E-Sadakat Üzerindeki Etkisi: Giyim Sektöründe Bir Uygulama
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1024469
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1062

2

1

1062

0

1

1011

0

1

598

Yayınlar

Yapay Zekâ, Akıllı Uygulamalar ve Sürdürülebilir Tüketim: Teorik Bir Bakış
DOI: 10.25204/iktisad.1461652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 532

0

532

1

598

1

1062

0

2064

1

1464

Yayınlar

Yapay Zekâ, Akıllı Uygulamalar ve Sürdürülebilir Tüketim: Teorik Bir Bakış
DOI: 10.25204/iktisad.1461652
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 532

1

0

532

2

0

3715

Sanal Mağaza Atmosferinin E-Memnuniyet, E-Yapışkanlık ve E-Sadakat Üzerindeki Etkisi: Giyim Sektöründe Bir Uygulama
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1024469
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1062

2

1

1062

Sosyal Medya Reklamcılığının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle İncelenmesi
Yazarlar: Sinem Sargın , Burcu Oralhan , Ahmet Serkan Üvenç
Yayın Bilgisi: 2020 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.793072
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2064

1

0

2064

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.