avatar
Sinem Sargın Dr. Arş. Gör. NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 9
8 Yayın
1 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1409

Sanal Mağaza Atmosferinin E-Memnuniyet, E-Yapışkanlık ve E-Sadakat Üzerindeki Etkisi: Giyim Sektöründe Bir Uygulama
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1024469
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1031

2

1

1031

0

1

966

0

1

534

Yayınlar

Yapay Zekâ, Akıllı Uygulamalar ve Sürdürülebilir Tüketim: Teorik Bir Bakış
DOI: 10.25204/iktisad.1461652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 373

0

373

1

534

1

1031

0

2032

1

1409

Yayınlar

Yapay Zekâ, Akıllı Uygulamalar ve Sürdürülebilir Tüketim: Teorik Bir Bakış
DOI: 10.25204/iktisad.1461652
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 373

1

0

373

2

0

3481

Sanal Mağaza Atmosferinin E-Memnuniyet, E-Yapışkanlık ve E-Sadakat Üzerindeki Etkisi: Giyim Sektöründe Bir Uygulama
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1024469
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1031

2

1

1031

Sosyal Medya Reklamcılığının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle İncelenmesi
Yazarlar: Sinem Sargın , Burcu Oralhan , Ahmet Serkan Üvenç
Yayın Bilgisi: 2020 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.793072
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2032

1

0

2032

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.