Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şule Elmalı
Dr. Öğr. Üyesi
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
23
9
Yayın
13
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-5203-6246
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Eğitimi
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Opinions of Teachers' Conducting Science Courses Regarding Outdoor Education: A Phenomenological Study
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
,
Ayşe Nur Şare Akkuş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1308257
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.129.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technology-based professional development program: Experiences of science teachers
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1081367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konuların Medyada Yer Alma Düzeyi: “Bilim ve Teknik” Dergisi
Yazarlar:
Şule Elmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.899437
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
0
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatma Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
268
0
FAVORİ
268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri, Epistemolojik İnançları ve Öğrenme Stilleri
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How to Raise Awareness in Society on The Importance of Gifted Students?
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
Şule Elmalı
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5337
0
FAVORİ
5337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.322791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3025
0
FAVORİ
3025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.129.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
1
ATIF
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technology-based professional development program: Experiences of science teachers
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1081367
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
2
ATIF
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konuların Medyada Yer Alma Düzeyi: “Bilim ve Teknik” Dergisi
Yazarlar:
Şule Elmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.899437
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
1
ATIF
0
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatma Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466423
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
268
3
ATIF
0
FAVORİ
268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.322791
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3025
15
ATIF
0
FAVORİ
3025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat