Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sultan Şan
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
5
2
Yayın
1
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0001-8164-7073
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
Yazarlar:
Sultan Şan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1089655
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2567
5
ATIF
3
FAVORİ
2567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRMELERİNİN DERLEMESİ
Yazarlar: İsmail Şan,
Sultan Şan
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
0
ATIF
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
Yazarlar:
Sultan Şan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1089655
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2567
3
FAVORİ
2567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRMELERİNİN DERLEMESİ
Yazarlar: İsmail Şan,
Sultan Şan
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Education Sciences
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Eurasian Journal of Teacher Education
Yayınlar
Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
Yazarlar:
Sultan Şan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1089655
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2567
5
ATIF
3
FAVORİ
2567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat