Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Çelik Korat
Doç. Dr.
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
5
7
Yayın
2
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dilsel Yapılar (Fonoloji, Morfoloji ve Sözdizimi dahil)
Türkiye Sahası Yeni Türk Edebiyatı
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Edebiyat Öğretiminde Muhafazakâr Kanon
Yazarlar:
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Folklor/Edebiyat
DOI: 10.22559/folklor.846
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3280
0
ATIF
1
FAVORİ
3280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Study of Knowledge Exchange on Sociomatematical Norms: Dialogue Writing and Dramatization
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği ve Anlaşılabilirliği Üzerine Öğretmen-Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Çelik
, Gökhan Çetinkaya,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.544757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME: ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK SORULARI EŞLİĞİNDE ONLINE ETKİLEŞİMLERİ
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.527779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Dilsel ve Görsel Metinlerin Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Çelik
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2092
0
FAVORİ
2092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edebiyat Öğretiminde Muhafazakâr Kanon
Yazarlar:
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Folklor/Edebiyat
DOI: 10.22559/folklor.846
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3280
1
FAVORİ
3280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dil ve Edebiyat Öğretiminde Deneme Türü: Tanpınar, T.S. Eliot, Camus Örneği
Yazarlar:
Tuğba Çelik
,
Sercan Demirgüneş
, Seçil Alaca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2113
0
FAVORİ
2113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birey Yetiştirme Sürecinde Edebiyat Öğretiminin İşlevi: “Gülibik”, “Yaban” ve “İsa Bu Köye Uğramadı”
Yazarlar:
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Folklor/Edebiyat
HAYEF Journal of Education
Journal of Teacher Education and Educators
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği ve Anlaşılabilirliği Üzerine Öğretmen-Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Çelik
, Gökhan Çetinkaya,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.544757
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
4
ATIF
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME: ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK SORULARI EŞLİĞİNDE ONLINE ETKİLEŞİMLERİ
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.527779
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
1
ATIF
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat