Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Temel Kösa
Doç. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
6
3
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
The Effect of Gamified Adaptive Intelligent Tutoring System Artibos on Problem-Solving Skills
Yazarlar:
İsmail Çetin
,
Ali Kürşat Erümit
,
Vasif Nabiyev
,
Hasan Karal
,
Temel Kösa
,
Mehmet Kokoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.19.10.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vektör Uzaylarının Öğretimi İçin Tasarlanan Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökay Açıkyıldız
,
Temel Kösa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-971969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vektör Uzaylarının Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ortamının Tasarım İlkelerini Oluşturma
Yazarlar:
Gökay Açıkyıldız
,
Temel Kösa
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.860627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
0
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
The Effect of Gamified Adaptive Intelligent Tutoring System Artibos on Problem-Solving Skills
Yazarlar:
İsmail Çetin
,
Ali Kürşat Erümit
,
Vasif Nabiyev
,
Hasan Karal
,
Temel Kösa
,
Mehmet Kokoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.19.10.1
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
5
ATIF
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vektör Uzaylarının Öğretimi İçin Tasarlanan Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökay Açıkyıldız
,
Temel Kösa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-971969
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
1
ATIF
0
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat