Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Uygun
Doç. Dr.
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
3
11
Yayın
12
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-5431-4011
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğrencilerin Örüntülere İlişkin Matematiksel Anlamalarının Pirie-Kieren Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
ATIF
1
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Thinking and Problem Solving Performance: The Mediating Role of Hope
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Rahime Dere
,
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1389816
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
ATIF
1
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Mathematical Thinking and Problem Solving Performance: The Mediating Role of Hope
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Rahime Dere
,
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1389816
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
1
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Etkinliklerle Zenginleştirilmiş Matematik Öğretiminin Özel Yetenekli Öğrencilerin Matematik Başarısına Etkisi: Deneysel Çalışma
Yazarlar:
Seçil Çırak
,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1264051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Development of Flexibility and Strategy Use by Geometric Thinking in Dynamic Geometry Environments
Yazarlar:
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.110.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin Gelişimi: Dijital Öykülemenin Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1056200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Örüntülere İlişkin Matematiksel Anlamalarının Pirie-Kieren Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
1
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementation of Middle School Mathematics Teachers’ Origami-Based Lessons and Their Views about Student Learning
Yazarlar:
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
0
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pinar Güner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.557781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.333720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Şekillerin Elemanları ile İlgili Konu Alan Bilgilerinin Geometer’s Sketchpad Yardımıyla Geliştirilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.407666
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1948
0
FAVORİ
1948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRESERVICE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS’ CONCEPTION OF AUXILIARY ELEMENTS OF TRIANGLES
Yazarlar:
Tugba Uygun
, Didem Akyuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
2
ATIF
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pinar Güner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.557781
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
1
ATIF
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat