Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Demir
Dr.
Yayın
6
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
10
6
Yayın
5
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Popüler Yayınları
Dijital Öykü Uygulamasının Özel Yetenekli Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Demir
, Hacer Kılıçkıran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
0
ATIF
1
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE PROJE TABANLI UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI PUANLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Ferhat Karanfil
,
Faruk Elgün
,
Mehmet Kırış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.53662/esamdergisi.1266993
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
0
ATIF
1
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Identification of the academic differences of gifted children from the perspective of parents: needs assessment for differentiation
Yazarlar:
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1290094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE PROJE TABANLI UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI PUANLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Ferhat Karanfil
,
Faruk Elgün
,
Mehmet Kırış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.53662/esamdergisi.1266993
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
1
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of learning style based differentiated activities on gifted students’ creativity
Yazarlar:
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.754104
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2781
0
FAVORİ
2781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60-66 Aylık Çocukların İlkokul 1.Sınıfa Başlaması Uygulamasına İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
, Elif Üstün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466398
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öykü Uygulamasının Özel Yetenekli Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Demir
, Hacer Kılıçkıran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
1
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık ve Etnikmerkezcilik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
, Elif Üstün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.354129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2553
0
FAVORİ
2553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Yayınlar
Effects of learning style based differentiated activities on gifted students’ creativity
Yazarlar:
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.754104
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2781
4
ATIF
0
FAVORİ
2781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60-66 Aylık Çocukların İlkokul 1.Sınıfa Başlaması Uygulamasına İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
, Elif Üstün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466398
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
1
ATIF
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık ve Etnikmerkezcilik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
, Elif Üstün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.354129
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2553
5
ATIF
0
FAVORİ
2553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat