Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yilmaz Soysal
Doç. Dr.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
15
11
Yayın
3
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Sınıf İçi Öğretimin Planlanması, Uygulanması ve Yönetimine İlişkin Metabilişsel Farkındalıklar Ölçeğinin (PUY-MFÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yilmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1036240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Öğretimin ve Öğrencinin Değerlendirilmesine İlişkin Meta-Bilişsel Farkındalıklar Ölçeğinin (MFÖ-DEĞ) Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Somayyeh Radmard
,
Yilmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.899403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının “Öğretmen Adayı” ve “Öğretmen Eğitimcisi” Kavramlarına Yönelik Metaforik İmgelemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Somayyeh Radmard
,
Yilmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
998
0
FAVORİ
998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Soru Sorma Stratejileri Farkındalığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yilmaz Soysal
,
Serenay Başalev
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Somayyeh Radmard
,
Yilmaz Soysal
,
Ali Yiğit Kutluca
, Zeynep Türk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Exploration of Causal Attributions of Teacher Educators: A Single Case Study
Yazarlar:
Yilmaz Soysal
, Hatice Tanık, Sevinç Tunalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Öğretmenin Söylemsel Hamlelerinin Öğrenenlerin Akıl Yürütme Kalitelerine Etkisi: Söylem Analizi Yaklaşımı
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1971
0
FAVORİ
1971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Review of the Assessment Tools for the Student-Led Cognitive Outcomes/Contributions in the Sense of Inquiry-based Teaching
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466372
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
0
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.451358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
0
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenmeye Yönelik Epistemolojik İnançlar Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.335287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7789
0
FAVORİ
7789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Oluşturmacı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretmeye Yönelik İnançlarının ve Pratiklerinin Üzerine Etkisi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
0
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Sınıf İçi Öğretimin Planlanması, Uygulanması ve Yönetimine İlişkin Metabilişsel Farkındalıklar Ölçeğinin (PUY-MFÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yilmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1036240
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
1
ATIF
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Review of the Assessment Tools for the Student-Led Cognitive Outcomes/Contributions in the Sense of Inquiry-based Teaching
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466372
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
3
ATIF
0
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.451358
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
4
ATIF
0
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenmeye Yönelik Epistemolojik İnançlar Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.335287
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7789
6
ATIF
0
FAVORİ
7789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Oluşturmacı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretmeye Yönelik İnançlarının ve Pratiklerinin Üzerine Etkisi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342972
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
1
ATIF
0
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat