avatar
Yavuz Selim Gülmez Dr. Öğr. Üyesi MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yayın 4 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 2
4 Yayın
5 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 414

0

2

414

0

1

594

1

1

1113

Yayınlar

0

363

1

1113

1

594

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 414

2

414

Yayınlar

1

1

1113

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.