Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yusuf Budak
Prof. Dr.
Gazi üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
7
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik
Kurum
Gazi üniversitesi
Popüler Yayınları
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRİ WALLON VE JEAN PİAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Budak
,
Dilek Gençtanırım Kurt
,
Sultan Selen Kula
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13205
0
ATIF
2
FAVORİ
13205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarında Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.732256
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
ATIF
1
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.754354
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
965
1
ATIF
1
FAVORİ
965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI MATEMATİK DERSİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829261
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
ATIF
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI MATEMATİK DERSİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829261
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.754354
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
965
1
FAVORİ
965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarında Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.732256
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
1
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.739189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sultan Selen Kula
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.536885
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
0
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validity and reliability study of the attitude scale towards second foreign language learning
Yazarlar:
Şaban Çetin
,
Yusuf Budak
,
Filiz Çetin
, A. Selcen Arslangilay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.631541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRİ WALLON VE JEAN PİAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Budak
,
Dilek Gençtanırım Kurt
,
Sultan Selen Kula
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13205
2
FAVORİ
13205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Language and Linguistic Studies
Kastamonu Education Journal
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.754354
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
965
1
ATIF
1
FAVORİ
965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sultan Selen Kula
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.536885
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
2
ATIF
0
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat