Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yusuf Celal Erol
Dr. Öğr. Üyesi
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
28
7
Yayın
6
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kamu Yönetimi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Öğretmen Görüşlerine Göre Eğitim Örgütlerinde Kronizm, Sessizlik ve Sinizm Arasındaki İlişki
Yazarlar: Muhammed Turhan,
Yusuf Celal Erol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Örgütsel Adalet Algısı İle İşe Duyulan İlgi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Muhammed Turhan
,
Yusuf Celal Erol
,
Murat Demirkol
,
Tuncay Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.637366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL TABANLI MENTORLUK VE ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Celal Erol
,
Tuncay Yavuz Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
0
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veliye Yönelik Paylaşılan Liderlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Celal Erol
,
Muhammed Turhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akademik Teşvik Ödeneğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Turhan
,
Yusuf Erol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
0
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Almakta Olan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Yusuf Celal Erol
,
Tuncay Yavuz Özdemir
,
Muhammed Turhan
,
Mukadder Boydak Özan
, Hakan Polat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.332081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3652
0
FAVORİ
3652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL, ÖĞRETMENLİK VE ÖĞRENCİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Tuncay Yavuz Özdemir
,
Araş. Gör. Yusuf Celal Erol
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.48652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1607
0
FAVORİ
1607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Educational Studies
Editörlük
Turkish Journal of Educational Studies
Dil Editörü
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yansımaları
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerde Örgütsel Adalet Algısı İle İşe Duyulan İlgi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Muhammed Turhan
,
Yusuf Celal Erol
,
Murat Demirkol
,
Tuncay Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.637366
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
5
ATIF
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL TABANLI MENTORLUK VE ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Celal Erol
,
Tuncay Yavuz Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431457
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
3
ATIF
0
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akademik Teşvik Ödeneğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Turhan
,
Yusuf Erol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341708
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
6
ATIF
0
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Almakta Olan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Yusuf Celal Erol
,
Tuncay Yavuz Özdemir
,
Muhammed Turhan
,
Mukadder Boydak Özan
, Hakan Polat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.332081
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3652
2
ATIF
0
FAVORİ
3652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL, ÖĞRETMENLİK VE ÖĞRENCİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Tuncay Yavuz Özdemir
,
Araş. Gör. Yusuf Celal Erol
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.48652
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1607
12
ATIF
0
FAVORİ
1607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat