Zehra Atabey profil resmi
Zehra Atabey Dr. Öğr. Üyesi TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 1
6 Yayın
3 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Göstergebilim Grafik Tasarımı İllüstrasyon Video Tasarımı Tasarım Sanat ve Edebiyat Kültürlerarası İletişim

Kurum

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

639

Kurumsal Kimlikte Logo ve Amblem Tasarımlarının Değişim Süreci: Dünyanın En Değerli Markaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Zehra Atabey , İşıl Karpat Aktuğlu
DOI: 10.18026/cbayarsos.525443
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5072

1

1

5072

0

1

162

Yayınlar

0

86

Görsel Tasarımın Dijitalleşmesi: Artırılmış Ve Sanal Gerçekliğin İzinde Reklam Tasarımlarına Bir Bakış
Yayın Bilgisi: 2025 , Art-e Sanat Dergisi
DOI: 10.21602/sduarte.1545196
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 99

0

99

Sosyal Medyanın Görsel Platformu Instagram’da Marka Stratejisi: Starbucks Üzerine Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2024 , OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1566258
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 354

0

354

2

639

Kurumsal Kimlikte Logo ve Amblem Tasarımlarının Değişim Süreci: Dünyanın En Değerli Markaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Zehra Atabey , İşıl Karpat Aktuğlu
DOI: 10.18026/cbayarsos.525443
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5072

1

5072

Yayınlar

Kurumsal Kimlikte Logo ve Amblem Tasarımlarının Değişim Süreci: Dünyanın En Değerli Markaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Zehra Atabey , İşıl Karpat Aktuğlu
DOI: 10.18026/cbayarsos.525443
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5072

1

1

5072

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.