Zuhal Çeliktürk Sezgin profil resmi
Zuhal Çeliktürk Sezgin Doç. Dr. BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 35 TR Dizin Atıf 30
8 Yayın
13 Hakemlik
35 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1866

2

1

1866

Yayınlar

Systematic analysis of digital reading studies in the digital age
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.13.9.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2163

0

2163

0

984

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1866

1

1866

1.-8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar: Zuhal Çeliktürk Sezgin , Yasemin Gül Gedikoğlu Özilhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.530191
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6289

0

6289

0

6355

0

795

0

2455

Yayınlar

Systematic analysis of digital reading studies in the digital age
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.13.9.1
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2163

5

0

2163

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1866

2

1

1866

1.-8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar: Zuhal Çeliktürk Sezgin , Yasemin Gül Gedikoğlu Özilhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.530191
ATIF 17 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6289

17

0

6289

Okuma güçlüğü olan dördüncü sınıf öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181115
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6355

11

0

6355

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.