Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hayati Akyol
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
108
16
Yayın
4
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
108
TR Dizin Atıf
0000-0002-4450-2374
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sesbilgisel Farkındalık Öğretiminin, Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
İclal Gökkuş
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.686465
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6085
4
ATIF
2
FAVORİ
6085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
39484
0
ATIF
1
FAVORİ
39484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Bilgisi Farkındalık Programının Birinci Sınıf Öğrencilerinin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Gelişimine Etkisi*
Yazarlar:
İclal Gökkuş
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3742
0
ATIF
1
FAVORİ
3742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Becerileri ile Web 2.0 İçerik Geliştirme Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1555945
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
109
0
ATIF
1
FAVORİ
109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Metinlerarası Okuma Araştırmalarında Yöntemsel Çeşitlilik ve Eğilimler
Yazarlar:
Kübra Babacan
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1561558
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29
0
FAVORİ
29
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Becerileri ile Web 2.0 İçerik Geliştirme Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1555945
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
109
1
FAVORİ
109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Şemaların Okuduğunu Anlama ve Dinlediğini Anlama Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Öksüz
,
Serpil Elalmış
,
İsmail Yaşartürk
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1469469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersinde Dijital Metinlerin Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
İrem Demirbaş
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1434150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
0
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimin Anne Dili Farklı Olan Çocukların Okuma Yazma Becerilerine Etkisinin Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nebi Altunova
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1421597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Öğretiminin, Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
İclal Gökkuş
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.686465
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6085
2
FAVORİ
6085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Bilgisi Farkındalık Programının Birinci Sınıf Öğrencilerinin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Gelişimine Etkisi*
Yazarlar:
İclal Gökkuş
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3742
1
FAVORİ
3742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Yazma Güçlüğü ve Bir Eylem Araştırması: İkinci Sınıf Örneği
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Esra Sever
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4780
0
FAVORİ
4780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
39484
1
FAVORİ
39484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Repetitive Reading and PQRS Strategy in the Development of Reading Skill
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2772
0
FAVORİ
2772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü olan dördüncü sınıf öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Zuhal Çeliktürk Sezgin
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6357
0
FAVORİ
6357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırılmış Okuma Yönteminin Okuma Hızı, Doğru Okuma ve Sesli Okuma Prozodisi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hasan Keskin
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.09329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15897
0
FAVORİ
15897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Cümle Yöntemi ile Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/Comparing Reading Skills Of First Grade Students Who Learn Reading-Writing with Sound-Based Clause Method and
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Turan Temur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3312
0
FAVORİ
3312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma uzmanlığı ve okuma uzmanı yetiştirilmesine yönelik bir program önerisi / A program proposal for training the reading specialist
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Mustafa Yıldız
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2413
0
FAVORİ
2413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Kasım Yıldırım
, Seyit Ateş,
Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6980
0
FAVORİ
6980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesli Okuma ve Konuşma Prozodisi: İlişkisel Bir Çalışma
Yazarlar:
Hasan Keskin
,
Muhammet Baştuğ
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12252
0
FAVORİ
12252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Editörlük
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erciyes Journal of Education
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
The Online Journal of Recreation and Sports
Hakemlik
International Online Journal of Primary Education
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Sesbilgisel Farkındalık Öğretiminin, Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
İclal Gökkuş
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.686465
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6085
4
ATIF
2
FAVORİ
6085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü olan dördüncü sınıf öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Zuhal Çeliktürk Sezgin
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181115
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6357
11
ATIF
0
FAVORİ
6357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırılmış Okuma Yönteminin Okuma Hızı, Doğru Okuma ve Sesli Okuma Prozodisi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hasan Keskin
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.09329
ATIF
28
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15897
28
ATIF
0
FAVORİ
15897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat