Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kasım Yıldırım
Prof. Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
58
CrossRef Atıf
28
20
Yayın
58
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
, Sevcan Akyüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
1
ATIF
1
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ebeveynlerin Ev Ortamında Çocukları ile Gerçekleştirdikleri Sesli Okuma Uygulamaları
Yazarlar:
Mücahit Durmaz
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Muhammet Sönmez
,
Kasım Yıldırım
,
Behlül Bilal Sezer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1275285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli çocuk kitapları ile kültürlerarası duyarlılığın geliştirilmesi: Erasmus+ projesinden bir perspektif
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Mücahit Durmaz
,
Halil İbrahim Öksüz
,
Behlül Bilal Sezer
,
Ferhat Demirkıran
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.62195/ijdes.1488281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
229
0
FAVORİ
229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Döneminde Deneyimli Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Öğretimi Dersi Bağlamında Sağlamış Oldukları Desteğe Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Muhammet Sönmez
,
Kasım Yıldırım
,
Behlül Bilal Sezer
,
Mücahit Durmaz
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Halil İbrahim Öksüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1127546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
648
0
FAVORİ
648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
, Sevcan Akyüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
1
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Okumanın Birinci Sınıf Öğrencilerin Anlama ve Atlatma Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Fatih Akbay
,
Kasım Yıldırım
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.801796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2043
0
FAVORİ
2043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf İlk Okuma Yazma Kitabının Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Umut Ataş,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.781685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2198
0
FAVORİ
2198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Kültürlerarası Duyarlılık Algıları
Yazarlar:
Kasim Yıldırım
,
Savaş Çağlayan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1294
0
FAVORİ
1294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerini Öğrenme Süreçlerine Ailelerin Katılımı
Yazarlar:
Zehra Çınar
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.693167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relations between Reading Comprehension and Reading Fluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Yazarlar:
Kasim Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Dudu Kaya Tosun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Hülya Çermik
,
Birsen Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-455882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1487
0
FAVORİ
1487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2545
0
FAVORİ
2545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3047
0
FAVORİ
3047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
, Esma Kandemir,
Zehra Çınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.294978
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2789
0
FAVORİ
2789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapısalcılık ile post-yapısalcılık bağlamında dil ve metinden anlam kurma / Making meaning from language and text with regard to structuralism and poststructuralism
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
, Yusuf Berk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4764
0
FAVORİ
4764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Öğretmenlerin Gözüyle Eğitim Araştırmalarının Uygulamaya Yansıma Durumu
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerini Değerlendirmede Kullanabilecekleri Bir Sistem: Barrett Taksonomisi/A System To Be Used By Teachers To Evaluate Students' Readıng Comprehensıon Skılls: Barrett Taxonomy
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12554
0
FAVORİ
12554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okumaya Yönelik Öğretmen Bilgisi, Teacher Knowledge on Reading Fluency
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2136
0
FAVORİ
2136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yazarlar:
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10888
0
FAVORİ
10888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Kasım Yıldırım
, Seyit Ateş,
Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6818
0
FAVORİ
6818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Editör , Alan Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu , Dil Editörü
Turkish Journal of Education
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
, Sevcan Akyüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
1
ATIF
1
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Okumanın Birinci Sınıf Öğrencilerin Anlama ve Atlatma Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Fatih Akbay
,
Kasım Yıldırım
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.801796
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2043
3
ATIF
0
FAVORİ
2043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf İlk Okuma Yazma Kitabının Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Umut Ataş,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.781685
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2198
1
ATIF
0
FAVORİ
2198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerini Öğrenme Süreçlerine Ailelerin Katılımı
Yazarlar:
Zehra Çınar
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.693167
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
5
ATIF
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Hülya Çermik
,
Birsen Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
5
ATIF
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-455882
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1487
3
ATIF
0
FAVORİ
1487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2545
2
ATIF
0
FAVORİ
2545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
, Esma Kandemir,
Zehra Çınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.294978
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2789
8
ATIF
0
FAVORİ
2789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat