Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Çermik
Doç. Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
3
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Görüş ve Tutumları
Yazarlar:
Hülya Aybek
,
Hülya Çermik
,
Mustafa Kemal Alimoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.724316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Physics Course Attitudes Scale for High School Students: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Hülya Çermik
,
İzzet Kara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.693211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
0
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Hülya Çermik
,
Birsen Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Tıp Eğitimi Dünyası
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Görüş ve Tutumları
Yazarlar:
Hülya Aybek
,
Hülya Çermik
,
Mustafa Kemal Alimoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.724316
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
1
ATIF
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Hülya Çermik
,
Birsen Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
5
ATIF
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat