avatar
Seyit Ateş Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 31 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 61 TR Dizin Atıf 141
31 Yayın
35 Hakemlik
61 CrossRef Atıf
141 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4566

7

2

4566

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12466

8

1

12466

5

1

1701

1

1

508

Yayınlar

0

224

Anne Dili Türkçe Olmayan Çocukları Konu Edinen Çalışmaların İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1454712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 305

0

305

0

860

1

508

0

973

0

385

0

966

0

780

0

1068

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2843

0

2843

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2439

0

2439

0

2095

1

1701

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4566

2

4566

0

2131

0

6690

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2618

0

2618

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12466

1

12466

0

1514

0

1023

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7477

0

7477

0

10988

Okunabilir Bir Kitap Nasıl Seçilir?
Yazarlar: Seyit Ateş , Çetin Çetinkaya, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2012 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1699

0

1699

Yayınlar

1

1

508

1

0

973

2

0

966

1

0

780

1

0

1068

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2843

4

0

2843

3

0

2095

5

1

1701

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4566

7

2

4566

5

0

2131

5

0

6690

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2618

2

0

2618

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12466

8

1

12466

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7477

15

0

7477

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.