Amaç ve Kapsam

Amaç

Selçuk İletişim Dergisinin amacı, bilimsel öneme sahip yüksek kaliteli yayınlar yayınlayarak bilime katkıda bulunmaktır. Bu amaçla, iletişim ile ilgili özgün araştırma makaleleri ve derlemeler yayınlanır. Bütünleşik pazarlama iletişimi, reklamcılık, halkla ilişkiler, gazetecilik, radyo ve televizyon, sinema, sosyal medya, dijital iletişim çalışmaları, sağlık iletişimi ve siyasal iletişim gibi konular başta olmak üzere iletişimle ilgili alanlarda üretilen makaleleri yayınlamayı amaçlayan, bağımsız, çift kör hakemli, açık erişimli ve çevrimiçi yayın yapan bir dergidir. Makaleler, daha önce yayınlanmamış veya başka bir yerde yayınlanmak üzere gönderilmemiş orijinal verileri açıklamalıdır.

Kapsam

Yayın İçeriği
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi akademik yayın organı olan Selçuk İletişim Dergisi orijinal bilimsel yayınları içerir.
Selçuk İletişim Dergisi gönderim kurallarına ve dergi kapsamına uygun görülen yazılar alanında uzman en az iki hakeme bilimsel değerlendirme için gönderilir. Gönderilen tüm yazılar için nihai karar Selçuk İletişim Dergisi Editörüne aittir.

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi akademik yayın organı olan Selçuk İletişim Dergisi yılda iki (2) kez Nisan ve Ekim aylarında yayımlanan bir dergidir.

Selçuk İletişim Dergisine gönderilen çalışmalar, yayın kurulunca ön değerlendirmeye alınır ve uygun görülen çalışmalar en az iki hakemin olumlu raporundan sonra yayınlanır. Makalelerin kabul tarihleri ve yayın tarihleri şu şekildedir:
NİSAN SAYISI: 15 NİSAN - 15 MAYIS
EKİM SAYISI: 15 EKİM - 15 KASIM

Konu Kategorisi:
Bilim Alanı: İletişim
Anahtar Kelimeler: Bütünleşik pazarlama iletişimi, reklamcılık, halkla ilişkiler, gazetecilik, radyo ve televizyon, sinema, sosyal medya, dijital iletişim, sağlık iletişimi, siyasal iletişim.

Makale Başvuruları
Gönderilen makaleler derginin amaç ve kapsamına uygun olmalıdır. Orijinal, yayınlanmamış ve başka bir dergide değerlendirme sürecinde olmayan, her bir yazar tarafından içeriği ve gönderimi onaylanmış yazılar değerlendirmeye kabul edilir.

Okur Kitlesi
Hedef okuyucu kitlesi; iletişimin her alanı ile ilgili meslek mensupları, akademisyenler, uzmanlar, araştırmacılar, uzmanlık ve doktora öğrencilerinin yanı sıra bu alanla ilgili çalışan öğrencilerdir.

Makalelerin Özgünlüğü
Selçuk İletişim Dergisi, daha önce başka bir yerde yayımlanan çalışmaları kabul etmez.

Yayımlanma Ayları
Nisan Ekim
Son Güncelleme Zamanı: 19.10.2024 22:54:08