Dergi Kurulları

Editör

Prof. Dr. Öznur ÖZKAN TEKTAŞ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Pazarlama, Endüstriyel Pazarlama

Editör Yardımcıları

Doç. Dr. Niray TUNÇEL HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışı, Girişimsel Pazarlama
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet ÖZER ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Sosyal Pazarlama, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Doç. Özge SIĞIRCI KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Fiyatlandırma

Dil Editörü ve Sekreterya

Arş. Gör. H. Mirac GÜNEŞ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Endüstriyel Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı

Editör Kurulu

Prof. Dr. Behçet Yalın ÖZKARA Bir kuruma bağlı değildir Türkiye
Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Prof. Dr. Canan ERYİĞİT Hacettepe Üniversitesi Türkiye Web
Pazarlama, Uluslararası Pazarlama
Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi, Pazarlama Yönetimi, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi, Siyasal Pazarlama
Prof. Dr. Nilüfer AYDINOĞLU KOÇ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Doç. Dr. İbrahim Taylan DÖRTYOL Akdeniz Üniversitesi Türkiye
Tüketici Davranışı
Doç. Dr. İlayda İPEK DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Pazarlama Yönetimi, Sosyal Pazarlama, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi
Prof. Dr. İpek KAZANÇOĞLU EGE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Dijital Pazarlama, Endüstriyel Pazarlama, Pazarlama Yönetimi, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Doç. Dr. Nilay BIÇAKCIOĞLU-PEYNİRCİ DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Pazarlama
Doç. Dr. Niray TUNÇEL HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışı, Girişimsel Pazarlama
Doç. Dr. Sıddık BOZKURT OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Türkiye

Doç. Dr. Sıddık BOZKURT, 2012 yılında Bülent Ecevit Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden dereceyle mezun oldu. Aynı yıl Millî Eğitim Bakanlığının sağladığı yurt dışı lisansüstü eğitim bursunu kazanarak 2013 yılında Amerika Birleşik Devletleri’ne lisansüstü eğitim için gitti. 2016 yılında Yüksek Lisansını Alabama Üniversitesi Pazarlama alanında tamamladı. 2020 yılında doktora öğrenimini Mississippi Üniversitesi Pazarlama alanında tamamladı.

Zorunlu görevini ifa etmek için 2020 yılında ülkeye dönen Dr. Bozkurt, aynı yıl Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünde Öğretim Görevlisi olarak çalışmaya başladı. 2021 yılının Ekim ayından itibaren aynı bölümde Öğretim Üyesi olarak çalışmaktadır. 2024 yılının Ağustos ayından itibaren Cardiff Üniversitesi’nde (Birleşik Krallık) misafir araştırmacı olarak araştırmalarına devam etmektedir.

Dr. Bozkurt’un, 23’si SSCI Endeksli, 7’si Alan Endeksli (ESCI/Scopus) ve 3’ü de TR-Dizin olmak üzere toplamda 33 adet bilimsel makalesi bulunmaktadır. Dr. Bozkurt’un çalışmaları, Journal of Business Research, European Journal of Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Consumer Marketing, Industrial Marketing Management, Psychology & Marketing, Journal of Research in Interactive Marketing, Journal of Product & Brand Management, Journal of Business & Industrial Marketing, Journal of Strategic Marketing, Journal of Marketing Communications ve Supply Chain Management gibi alanında saygın uluslararası dergilerde yayımlanmıştır.
Dr. Bozkurt, son yıllarda çalışmalarını PROCESS Makro Analizleri üzerine yoğunlaştırmıştır. Bu doğrultuda, 2021 yılında “Pazarlama Alanında En Sık Kullanılan Process Makro Modellerinin Veri Setleriyle İncelenmesi” başlıklı kitabını çıkarmıştır. Bu kitaptan iki yıl sonra, “Process Makro ile Aracılık, Düzenleyicilik ve Durumsal Aracılık Etki Analizleri (Spss Uygulamalı)” başlıklı kitabı çıkarak akademik camiaya ciddi katkılar sunmuştur.

Dr. Bozkurt, European Journal of Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Marketing Theory and Practice, Journal of Services Marketing, Journal of Research in Interactive Marketing, Journal of Product & Brand Management, Journal of Consumer Marketing ve Journal of Marketing Analytics gibi alanında saygın uluslararası pazarlama dergilerinde hakemlik yapmaktadır. 2023 yılından itibaren Sosyal Mucit Academic Review dergisinde alan editörü olarak faaliyet göstermektedir.

Pazarlama, Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Doç. Dr. Steven SEGGİE ESSEC Business School Fransa
Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, Girişimsel Pazarlama
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet ÖZER ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Sosyal Pazarlama, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Doç. Özge SIĞIRCI KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Fiyatlandırma
Doç. Dr. Feray ADİGUZEL Nottingham Business School Birleşik Krallık Web

Feray Adıgüzel, Nottingham Trent Üniversitesi Nottingham Business School'da Pazarlama alanında kıdemli öğretim görevlisidir. Nottingham Business School'a katılmadan önce Amsterdam'daki VU Üniversitesi'nde, Rotterdam'daki Erasmus Üniversitesi'nde ve Roma'daki Luiss Üniversitesi'nde çalıştı. Journal of Marketing Research, International Journal of Research in Marketing (IJRM), Journal of Economic Psychology, Journal of Business Research gibi önde gelen bilimsel dergilerde yayınları bulunmaktadır. Michalek, J., Ebbes, P., Feinberg, R.E. ile birlikte çalıştığı makale. & Papalambros, P. 2011 IJRM En İyi Makale ödülünü aldı.


Feray Adıgüzel is a senior lecturer in Marketing at Nottingham Business School, Nottingham Trent University. Before joining to Nottingham Business School, she worked at VU University in Amsterdam, Erasmus University in Rotterdam, and Luiss University in Rome. She has published in leading scientific journals such as Journal of Marketing Research, International Journal of Research in Marketing (IJRM), Journal of Economic Psychology, Journal of Business Research etc. The paper that she collaborated with Michalek, J., Ebbes, P., Feinberg, R.E. & Papalambros, P. was received 2011 IJRM Best paper award.  

Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Reklam, Tüketici Davranışı
Prof. Dr. Selcen ÖZTÜRKCAN LINNAEUS UNIVERSITY İsveç Web

Prof. Dr. Selcen Öztürkcan, dijitalleşme ve dijital dünyanın tüketiciler ile kurumlar üzerindeki etkileri konusunda araştırmalar yürüten, Türk kökenli İsveçli bir akademisyendir. İsveç’te Linnaeus Üniversitesi’nde Docent (Reader / Assoc. Prof.) olarak daimi kadroda görev yapmakta ve aynı zamanda Türkiye’de Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi’nde ağ profesörü olarak çalışmalarını sürdürmektedir. Doktorasını İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği alanında, Türk Eğitim Vakfı Onur Ödülü ile tamamlayan Prof. Dr. Öztürkcan, Pazarlama (Türkiye) ve İşletme (İsveç) alanlarında doçent unvanlarına sahiptir. Ayrıca, Türkiye ve Fransa’da Pazarlama ve Yeni Medya alanlarında profesörlük unvanları almıştır.

Prof. Dr. Öztürkcan’ın çalışmaları Studies in Higher Education, Journal of Research in Interactive Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Humanities and Social Sciences Communications ve Behaviour & Information Technology gibi önde gelen hakemli akademik dergilerde yayımlanmıştır. Aynı zamanda, Harvard Business Review Danışma Konseyi ve Baltık Üniversiteleri Döngüsel Ekonomi Çalışma Grubu üyesidir.

Yayınları ve akademik çalışmaları hakkında daha fazla bilgiye aşağıdaki bağlantılardan ulaşılabilir:
• Kişisel web sitesi: www.selcenozturkcan.com
• Sabancı Üniversitesi profil sayfası: https://sbs.sabanciuniv.edu/tr/faculty-members/detail/1112
• Linnaeus Üniversitesi profil sayfası: https://lnu.se/en/staff/selcen.ozturkcan/

Sosyal Robotik, Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi, Yeni Medya, Dijital Reklamcılık, Dijital Sağlık, Pazarlama, Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışı

Danışma Kurulu

Prof. Dr. Alper ÖZER Ankara Üniversitesi Türkiye
Pazarlama
Prof. Dr. Bahtışen KAVAK İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Prof. Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Anadolu Üniversitesi Türkiye
Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Pazarlama İletişimi, Girişimcilik
Prof. Dr. Ercan GEGEZ İstanbul Topkapı Üniversitesi Türkiye
Tüketici Davranışı
Prof. Dr. Selçuk Burak HAŞILOĞLU PAMUKKALE UNIVERSITY Türkiye Web

Pazarlama bilgi sistemleri alanlarında uzmanlaşan Prof.Dr. Selçuk Burak Haşıloğlu, 1993’ten bu yana akademik çalışmalar yürütmektedir. Matematik alanında lisans, işletme ve bilgisayar mühendisliği alanlarında ise 2 yüksek lisans derecelerine sahiptir. Doktorasını, 2006 yılında, Gazi Üniversitesi Genel İşletme anabilim dalında tamamladı. Haşıloğlu’nun yüksek lisans ve doktora tezleri e-ticaret ve pazarlama bilgi sistemleri konuları üzerine olup; ülke çapında alanındaki ilklerdendir. 2009 yılında İngiltere Reading Üniversitesi Henley Business School Informatics Research Center’da bir yıl boyunca yürütmüş olduğu post doktora çalışmasını tamamladı. Bu dönem içerisinde T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından Bilim Ödülü’ne layık görüldü. Bugüne kadar 6 adet burs/ödül aldı.
Dijital pazarlama, işletmecilik ve pazarlama bilgi sistemi konularında 10’un üzerinde kitapta yazarlık yaptı. 100’ün üzerinde bilimsel çalışma gerçekleştirdi. 3 TÜBİTAK, 2 bakanlık projeleri yürütücülüğü olmak üzere 20’den fazla projede aktif rol oynadı. Doçentliğini 2011 yılında pazarlama bilim dalında aldı, 2017 yılında profesör oldu. Çalışma alanları özellikle; pazarlama araştırması, pazarlama analitiği, veri bilimi ve madenciliği, karar analizi, karar bilimleri ve dijital pazarlama üzerinedir.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, Satranç Kulüpleri Federasyonu başkanlıklarını yürüttü ve çok sayıda sosyal sorumluluk projelerinde görev aldı. 1995 yılından bugüne görev yaptığı Pamukkale Üniversitesinde genel sekreterlik (vekil) görevi yanında, fakülte yönetim ve fakülte kurulu üyelikleri, teknokent yönetim kurulu üyeliği, bölüm başkanlıkları, BAP vb. üniversite komisyon üyelikleri gibi idari görevler yürüttü. Blockchain-oyun dünyası matematiksel ekonomisi ve dinamikleri, büyük veri analizi ve analitiği, pazarlama araştırması, iş istihbaratı (iş zekası) ve bilişim sistemleri yönetimi alanlarında özel sektörde danışmanlıklar yürüten Haşıloğlu, halen kurucusu olduğu Pamukkale Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü’nde görev yapmaktadır.

Bilgi Sistemleri Organizasyonu ve Yönetimi, Yönetim Bilişim Sistemleri, Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi, Pazarlama, Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Prof. Dr. Yüksel EKİNCİ University of Portsmouth Birleşik Krallık
Ürün ve Marka Yönetimi
Prof. Dr. Selcen ÖZTÜRKCAN LINNAEUS UNIVERSITY İsveç Web

Prof. Dr. Selcen Öztürkcan, dijitalleşme ve dijital dünyanın tüketiciler ile kurumlar üzerindeki etkileri konusunda araştırmalar yürüten, Türk kökenli İsveçli bir akademisyendir. İsveç’te Linnaeus Üniversitesi’nde Docent (Reader / Assoc. Prof.) olarak daimi kadroda görev yapmakta ve aynı zamanda Türkiye’de Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi’nde ağ profesörü olarak çalışmalarını sürdürmektedir. Doktorasını İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği alanında, Türk Eğitim Vakfı Onur Ödülü ile tamamlayan Prof. Dr. Öztürkcan, Pazarlama (Türkiye) ve İşletme (İsveç) alanlarında doçent unvanlarına sahiptir. Ayrıca, Türkiye ve Fransa’da Pazarlama ve Yeni Medya alanlarında profesörlük unvanları almıştır.

Prof. Dr. Öztürkcan’ın çalışmaları Studies in Higher Education, Journal of Research in Interactive Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Humanities and Social Sciences Communications ve Behaviour & Information Technology gibi önde gelen hakemli akademik dergilerde yayımlanmıştır. Aynı zamanda, Harvard Business Review Danışma Konseyi ve Baltık Üniversiteleri Döngüsel Ekonomi Çalışma Grubu üyesidir.

Yayınları ve akademik çalışmaları hakkında daha fazla bilgiye aşağıdaki bağlantılardan ulaşılabilir:
• Kişisel web sitesi: www.selcenozturkcan.com
• Sabancı Üniversitesi profil sayfası: https://sbs.sabanciuniv.edu/tr/faculty-members/detail/1112
• Linnaeus Üniversitesi profil sayfası: https://lnu.se/en/staff/selcen.ozturkcan/

Sosyal Robotik, Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi, Yeni Medya, Dijital Reklamcılık, Dijital Sağlık, Pazarlama, Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışı

Teknik Editör

Arş. Gör. H. Mirac GÜNEŞ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Endüstriyel Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Son Güncelleme Zamanı: 10.02.2025 14:25:14