About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Barış Demirci
ANKARA MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ, MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR MESLEK YÜKSEKOKULU, MÜZİK TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ, PİYANO AKORDÖRLÜĞÜ PR.
Publication
7
Review
21
CrossRef Cited
10
7
Publication
21
Review
10
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Music
Institution
ANKARA MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ, MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR MESLEK YÜKSEKOKULU, MÜZİK TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ, PİYANO AKORDÖRLÜĞÜ PR.
Popular Publications
Müzik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşleri (Erzurum ili örneği)
Authors:
Gökalp Parasız
,
Barış Demirci
Published: 2017 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: 10.17556/erziefd.286784
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1445
1
CITED
1
FAVORITE
1445
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Examining of Job Satisfaction and Burnout Levels of Music Teachers
Authors:
Derya Can Karabulut
,
Barış Demirci
Published: 2022 ,
Art Vision
DOI: 10.54614/ArtVis.2022.1028493
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
173
0
FAVORITE
173
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2006 İLKÖĞRETİM MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE 2018 İLKOKUL VE ORTAOKUL MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI KURAMSAL ÇERÇEVE ANALİZİ
Authors:
Aytekin Albuz
,
Barış Demirci
Published: 2018 ,
Journal of Institute of Fine Arts
DOI: 10.32547/ataunigsed.463634
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5075
0
FAVORITE
5075
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Müzik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşleri (Erzurum ili örneği)
Authors:
Gökalp Parasız
,
Barış Demirci
Published: 2017 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: 10.17556/erziefd.286784
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1445
1
FAVORITE
1445
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÇALGI EĞİTİMCİLERİNİN DERS İÇİ UYGULAMALARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ (mevcut ve olması gereken durum)
Authors:
Barış Demirci
,
Gökalp Parasız
,
Ozan Gülüm
Published: 2017 ,
Journal of Institute of Fine Arts
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1478
0
FAVORITE
1478
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Türkiye’de Müzik Öğretmeni Yetiştirme Politikaları ve Temel Sorunlar
Authors:
Barış Demirci
Published: 2017 ,
Journal of Graduate School of Social Sciences
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2819
0
FAVORITE
2819
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Müzik Ders Kitaplarındaki Görsellere İlişkin Öğretmen Görüşleri / Teacher Concepts Related to the Images in Music Course Books
Authors:
Hüseyin Aslantaş
,
Barış Demirci
Published: 2016 ,
Journal of Graduate School of Social Sciences
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
873
0
FAVORITE
873
TOTAL DOWNLOAD COUNT
VİYOLONSEL EĞİTİMİNDE EN ÇOK KULLANILAN BAŞLANGIÇ METOTLARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Authors: Ahmet Felek,
Barış Demirci
Published: 2013 ,
Journal of Institute of Fine Arts
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3004
0
FAVORITE
3004
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Art Vision
Erzincan University Journal of Education Faculty
Journal of Graduate School of Social Sciences
Journal of Institute of Fine Arts
Reviews
Erzincan University Journal of Education Faculty
Journal of Graduate School of Social Sciences
Journal of Institute of Fine Arts
OPUS International Journal of Society Researches
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Publications
2006 İLKÖĞRETİM MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE 2018 İLKOKUL VE ORTAOKUL MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI KURAMSAL ÇERÇEVE ANALİZİ
Authors:
Aytekin Albuz
,
Barış Demirci
Published: 2018 ,
Journal of Institute of Fine Arts
DOI: 10.32547/ataunigsed.463634
CITED
9
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5075
9
CITED
0
FAVORITE
5075
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Müzik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşleri (Erzurum ili örneği)
Authors:
Gökalp Parasız
,
Barış Demirci
Published: 2017 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: 10.17556/erziefd.286784
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1445
1
CITED
1
FAVORITE
1445
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour