About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Ayşe Dolunay Sarıca
Assoc. Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Publication
6
Review
20
CrossRef Cited
74
6
Publication
20
Review
74
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
Institution
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popular Publications
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Authors:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Published: 2016 ,
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
CITED
33
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
19693
33
CITED
3
FAVORITE
19693
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik Öğretmenlerinin Deneyimleri
Authors:
Sezgin Özan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
Published: 2021 ,
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.664973
CITED
7
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3898
7
CITED
1
FAVORITE
3898
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik Öğretmenlerinin Deneyimleri
Authors:
Sezgin Özan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
Published: 2021 ,
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.664973
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3898
1
FAVORITE
3898
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study
Authors:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman,
Ayşe Dolunay Sarıca
Published: 2017 ,
Journal of Theoretical Educational Science
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3393
0
FAVORITE
3393
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Authors:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Published: 2016 ,
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
19693
3
FAVORITE
19693
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Authors:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Published: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5748
0
FAVORITE
5748
TOTAL DOWNLOAD COUNT
A Mother-Child Interaction Intervention for Mothers of Toddlers with Visual Impairments
Authors:
Ayse Sarıca
, Ayse Akcamete, Hasan Gurgur
Published: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.76404
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1234
0
FAVORITE
1234
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Authors:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Published: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1360
0
FAVORITE
1360
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
İlköğretim Online
International Journal of Early Childhood Special Education
Journal of Theoretical Educational Science
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editorship
The Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES)
Section Editor
Reviews
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
Buca Faculty of Education Journal
Cumhuriyet International Journal of Education
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
Trakya Eğitim Dergisi
Publications
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik Öğretmenlerinin Deneyimleri
Authors:
Sezgin Özan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
Published: 2021 ,
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.664973
CITED
7
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3898
7
CITED
1
FAVORITE
3898
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Authors:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Published: 2016 ,
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
CITED
33
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
19693
33
CITED
3
FAVORITE
19693
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Authors:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Published: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
22
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5748
22
CITED
0
FAVORITE
5748
TOTAL DOWNLOAD COUNT
A Mother-Child Interaction Intervention for Mothers of Toddlers with Visual Impairments
Authors:
Ayse Sarıca
, Ayse Akcamete, Hasan Gurgur
Published: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.76404
CITED
3
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1234
3
CITED
0
FAVORITE
1234
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Authors:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Published: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
CITED
9
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1360
9
CITED
0
FAVORITE
1360
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour