About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Özge Gün
Asst. Prof. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Publication
3
Review
12
CrossRef Cited
3
TR Dizin Cited
1
3
Publication
12
Review
3
CrossRef Cited
1
TR Dizin Cited
0000-0001-6431-3354
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Mathematics Education
Institution
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popular Publications
The Effects of GeoGebra-Assisted Transformation Geometry Instruction on Student Achievement, Attitudes, and Beliefs
Authors:
Kazim Küçük
,
Özge Gün
Published: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1324668
CITED
1
FAVORITE
5
TOTAL DOWNLOAD COUNT
698
1
CITED
5
FAVORITE
698
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilimleri ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları ile Öz-Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi
Authors:
Özge Gün
, Burçin Acar-şeşen,
Cansel Akbulut
,
Ayla Çetin-dindar
, Zehra Molu
Published: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.859382
CITED
2
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
833
2
CITED
1
FAVORITE
833
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Geometrik Cisimlerin Öğretiminde Somut Materyal Kullanımının Öğrencilerin Başarısına, Tutumuna ve Öz-Yeterliğine Etkisi
Authors:
Özge Demir
,
Özge Gün
Published: 2023 ,
Buca Faculty of Education Journal
DOI: 10.53444/deubefd.1283743
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1754
0
CITED
1
FAVORITE
1754
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
The Effects of GeoGebra-Assisted Transformation Geometry Instruction on Student Achievement, Attitudes, and Beliefs
Authors:
Kazim Küçük
,
Özge Gün
Published: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1324668
FAVORITE
5
TOTAL DOWNLOAD COUNT
698
5
FAVORITE
698
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Geometrik Cisimlerin Öğretiminde Somut Materyal Kullanımının Öğrencilerin Başarısına, Tutumuna ve Öz-Yeterliğine Etkisi
Authors:
Özge Demir
,
Özge Gün
Published: 2023 ,
Buca Faculty of Education Journal
DOI: 10.53444/deubefd.1283743
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1754
1
FAVORITE
1754
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilimleri ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları ile Öz-Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi
Authors:
Özge Gün
, Burçin Acar-şeşen,
Cansel Akbulut
,
Ayla Çetin-dindar
, Zehra Molu
Published: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.859382
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
833
1
FAVORITE
833
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Buca Faculty of Education Journal
Journal of Computer and Education Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Reviews
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Buca Faculty of Education Journal
Erciyes Journal of Education [EJE]
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
MSKU Journal of Education
Pamukkale University Journal of Education
Publications
The Effects of GeoGebra-Assisted Transformation Geometry Instruction on Student Achievement, Attitudes, and Beliefs
Authors:
Kazim Küçük
,
Özge Gün
Published: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1324668
CITED
1
FAVORITE
5
TOTAL DOWNLOAD COUNT
698
1
CITED
5
FAVORITE
698
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilimleri ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları ile Öz-Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi
Authors:
Özge Gün
, Burçin Acar-şeşen,
Cansel Akbulut
,
Ayla Çetin-dindar
, Zehra Molu
Published: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.859382
CITED
2
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
833
2
CITED
1
FAVORITE
833
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour