Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Metin Işık
Dr.
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KAMAN UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
Yayın
12
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
13
12
Yayın
33
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-7431-4091
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
SCHOOL ADMİNİSTOR
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KAMAN UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
İSTANBUL İLİ BEYLİKDÜZÜ İLÇESİNDE YAŞAYAN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
, İrfan Öncüler, Aytaç Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.951813
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6286
5
ATIF
2
FAVORİ
6286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik İmajı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Özgenel
,
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.461440
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2329
7
ATIF
1
FAVORİ
2329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Kariyer Evrelerindeki Öğretmenlerin Sürekli Öğrenen Okul Oluşturmaya İlişkin Zihni Modelleri
Yazarlar:
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474102
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
0
ATIF
1
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Leadership Concern: Its Causes, Consequences and The Coping Strategies
Yazarlar:
Metin Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1366870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
0
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Teachers' School Happiness, Organizational Commitment, and Self-Efficacy
Yazarlar:
İsa Bahat
,
Metin Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1354337
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Sorunlarının Analizi
Yazarlar:
Metin Işık
, Tuğba Seymen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1261165
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTANBUL İLİ BEYLİKDÜZÜ İLÇESİNDE YAŞAYAN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
, İrfan Öncüler, Aytaç Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.951813
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6286
2
FAVORİ
6286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Bağlamında Eğitimde Fırsat Eşitsizliği: Eğitime Erişime Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.908232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5813
0
FAVORİ
5813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.927240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.797635
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3502
0
FAVORİ
3502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Metin Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.775588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
0
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik İmajı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Özgenel
,
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.461440
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2329
1
FAVORİ
2329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Kariyer Evrelerindeki Öğretmenlerin Sürekli Öğrenen Okul Oluşturmaya İlişkin Zihni Modelleri
Yazarlar:
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474102
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
1
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Kariyer Evrelerindeki Okul Yöneticilerinin Profesyonel Öğrenme Düzeyleri
Yazarlar:
Metin Işık
,
Münevver Çetin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hesapverebilirlik Bağlamında MEBİM 147 Hakkında Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.525247
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1690
0
FAVORİ
1690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
Education Sciences
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Temel Eğitim
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Usul İslam Araştırmaları
Yayınlar
The Relationship Between Teachers' School Happiness, Organizational Commitment, and Self-Efficacy
Yazarlar:
İsa Bahat
,
Metin Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1354337
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
2
ATIF
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTANBUL İLİ BEYLİKDÜZÜ İLÇESİNDE YAŞAYAN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
, İrfan Öncüler, Aytaç Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.951813
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6286
5
ATIF
2
FAVORİ
6286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Bağlamında Eğitimde Fırsat Eşitsizliği: Eğitime Erişime Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.908232
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5813
3
ATIF
0
FAVORİ
5813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar
Yazarlar:
Metin Işık
,
İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.797635
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3502
4
ATIF
0
FAVORİ
3502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Metin Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.775588
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
3
ATIF
0
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik İmajı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Özgenel
,
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.461440
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2329
7
ATIF
1
FAVORİ
2329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hesapverebilirlik Bağlamında MEBİM 147 Hakkında Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Metin Işık
, İsa Bahat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.525247
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1690
1
ATIF
0
FAVORİ
1690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat