Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Abdullah Kaldırım
Doç. Dr.
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
28
11
Yayın
20
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
0000-0003-0582-4159
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Ölçek Geliştirme
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Öğretim Teknolojileri
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Editorial
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
154
0
FAVORİ
154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencileri için Okuma Olgunluğu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.23.1239680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editorial
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
268
0
FAVORİ
268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.898014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANIMINI KONU EDİNEN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR TEMATİK ANALİZ
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.728921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Süreç Temelli Yazma Yaklaşımı: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4072
0
FAVORİ
4072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ METİN TÜRLERİNE VE METİNLERİN TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21435
0
FAVORİ
21435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Süreç Temelli Yazma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.436344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2475
0
FAVORİ
2475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions about Literacy in Primary School Student Drawings
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.415358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
0
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. YÜZYILDA BİR MEDENİYET VE BİLİM DİLİ OLARAK TÜRKÇE: SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER
Yazarlar:
Ali Fuat Arıcı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11115
0
FAVORİ
11115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA ÇEMBERİ TEKNİĞİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Murat Özbay
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
143
0
FAVORİ
143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Academy Journal of Educational Sciences
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü
Hakemlik
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Social Sciences And Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Üniversite Öğrencileri için Okuma Olgunluğu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.23.1239680
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
1
ATIF
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.898014
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
4
ATIF
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANIMINI KONU EDİNEN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR TEMATİK ANALİZ
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.728921
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
8
ATIF
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Süreç Temelli Yazma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.436344
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2475
7
ATIF
0
FAVORİ
2475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat