Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Acar
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
9
4
Yayın
1
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0001-8814-8891
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Eğitimin Kültürler Arası Karşılaştırmaları:Uluslararası Sınavlar
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Buldur
,
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2546
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1583
9
ATIF
1
FAVORİ
1583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Zihin Mimarisi Modelinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Ve Matematik Başarılarını Yordama Durumunun İncelenmesi: TIMSS 2019 Sınavı
Yazarlar:
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
ATIF
1
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bir Zihin Mimarisi Modelinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Ve Matematik Başarılarını Yordama Durumunun İncelenmesi: TIMSS 2019 Sınavı
Yazarlar:
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
1
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri
Yazarlar:
Mustafa Acar
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.758369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Buldur
,
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2546
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1583
1
FAVORİ
1583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Yönelik İnançları
Yazarlar:
Serkan Buldur
,
Mustafa Acar
, Ferhat Ömran Toprak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
0
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Kastamonu Education Journal
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri
Yazarlar:
Mustafa Acar
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.758369
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
3
ATIF
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Buldur
,
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2546
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1583
9
ATIF
1
FAVORİ
1583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat