Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Buldur
Prof. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
21
13
Yayın
16
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Buldur
,
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2546
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1621
9
ATIF
1
FAVORİ
1621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmede Etik İlkeleri Algılama Düzeyleri
Yazarlar:
Bekir Eren Yıldız
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1413702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Sınıflarında Ölçme Değerlendirme Uygulamalarına ve Üst Bilişe Yönelik Algıların İncelenmesi: Bir Kanonik Korelasyon Analizi İncelemesi
Yazarlar:
Serkan Buldur
,
Abdulkadir Baygül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1057431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Önerilen Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarını Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Abdulkadir Baygül
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
0
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamalarıyla Zenginleştirilmiş Etkileşimli Kısa Tarihsel Hikâyelerin Öğrencilerin Bilimsel Bilginin Doğasına Yönelik Anlayışlarına Etkisi
Yazarlar: Übeyit Bakan,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.825140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Önerilen Sınıf-içi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarını Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Abdulkadir Baygül
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri
Yazarlar:
Mustafa Acar
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.758369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1035
0
FAVORİ
1035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Biçimlendirici Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Metaforik Bir İnceleme
Yazarlar:
Serkan Buldur
, Gülendam Hasbek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.568082
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamalarının Öğrencilerin Üst Bilişe Yönelimli Sınıf Çevresine Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Hüsne Gedikli
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1413
0
FAVORİ
1413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Buldur
,
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2546
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1621
1
FAVORİ
1621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Özelliklerine ve Çevre Bilinçlerine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Buldur
,
Murat Bursal
,
Eren Yücel
,
Nazan Yalçın Erik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.498087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3649
0
FAVORİ
3649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Yönelik İnançları
Yazarlar:
Serkan Buldur
,
Mustafa Acar
, Ferhat Ömran Toprak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Profillerinin Değişimi: 2008–2012 Yılları Arasında Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Murat Bursal
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2330
0
FAVORİ
2330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ KAMU MESLEK ETİĞİ İLKELERİNE UYGUNLUĞU
Yazarlar:
Doç. Dr. Erdal Toprakcı
,
Arş.grv.ebru Bozpolat
,
Arş.grv.serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2010 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5296
0
FAVORİ
5296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Editörlük
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri
Yazarlar:
Mustafa Acar
,
Serkan Buldur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.758369
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1035
4
ATIF
0
FAVORİ
1035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Biçimlendirici Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Metaforik Bir İnceleme
Yazarlar:
Serkan Buldur
, Gülendam Hasbek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.568082
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
1
ATIF
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Buldur
,
Mustafa Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2546
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1621
9
ATIF
1
FAVORİ
1621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Özelliklerine ve Çevre Bilinçlerine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Buldur
,
Murat Bursal
,
Eren Yücel
,
Nazan Yalçın Erik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.498087
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3649
7
ATIF
0
FAVORİ
3649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat