avatar
Ahmet Erdem Dr. Öğr. Üyesi HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU
Yayın 10 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 23
10 Yayın
1 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Turizm Öngörüsü Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi

Kurum

HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

1

2735

0

1

744

2

1

939

0

1

891

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1002

0

1

1002

Yayınlar

1

102

MOBİL YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARININ TERCİH EDİLME KRİTERLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Erdem
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1308672
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1095

1

1095

The Effect of Attitude and Acceptability of Robot Use in Restaurants on Behavioral Intention
Yayın Bilgisi: 2023 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2023.9.1.1191050
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1013

0

1013

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1002

1

1002

1

2581

1

939

1

891

1

744

1

2735

Yayınlar

2

1

939

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.