avatar
Ahmet Erdem Dr. Öğr. Üyesi HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU
Yayın 10 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 23
10 Yayın
2 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Turizm Öngörüsü Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi

Kurum

HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

2

191

0

1

790

2

1

985

0

1

969

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1073

1

1

1073

Yayınlar

2

191

MOBİL YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARININ TERCİH EDİLME KRİTERLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Erdem
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1308672
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1531

1

1531

The Effect of Attitude and Acceptability of Robot Use in Restaurants on Behavioral Intention
Yayın Bilgisi: 2023 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2023.9.1.1191050
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1144

1

1144

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1073

1

1073

1

2943

1

985

1

969

1

790

1

2776

Yayınlar

MOBİL YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARININ TERCİH EDİLME KRİTERLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Erdem
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1308672
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1531

1

1

1531

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1073

1

1

1073

2

1

985

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.