Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Katılmış
Doç. Dr.
Marmara Üniversistesi
Yayın
7
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
3
7
Yayın
16
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Marmara Üniversistesi
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Dersinde Örnek Olay Yöntemi Temelli Öğretimin Yaratıcı Düşünme Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1242720
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
ATIF
2
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevre okuryazarlığı becerisine ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Ruşen Büken
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1123657
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
1
ATIF
1
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Cumhuriyet Dönemi Lise Tarih Ders Kitaplarında İttihat ve Terakki Hareketi’ne İlişkin İçeriğin İncelenmesi
Yazarlar:
Mücahit Poyraz
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Prososyal ve Antisosyal Davranışlarını Etkileyen Sınıf-içi Etmenler Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Öngören
,
Aykut Uzun
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1252103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
0
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Örnek Olay Yöntemi Temelli Öğretimin Yaratıcı Düşünme Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1242720
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
2
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevre okuryazarlığı becerisine ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Ruşen Büken
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1123657
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
1
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullardaki Fiziki Koşullara İlişkin Veli Görüş ve Beklentilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yakup Ayaydın
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEĞERLER EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Katılmış
, Ali Balcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291011
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2160
0
FAVORİ
2160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİRLEŞMİŞ MİLLETLER (BM) DAİMİ ÜYE ÜLKELERİNE YÖNELİK ALGILARININ BARIŞ DEĞERİ AÇISINDAN ANALİZİ
Yazarlar:
Ali Balcı
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
0
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Science Research
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Marmara Coğrafya Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevre okuryazarlığı becerisine ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Ruşen Büken
,
Ahmet Katılmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1123657
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
1
ATIF
1
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEĞERLER EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Katılmış
, Ali Balcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291011
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2160
2
ATIF
0
FAVORİ
2160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat