Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Alyar
Dr.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
18
10
Yayın
6
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
0000-0003-3774-353X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
MADDENİN TANECİKLİ YAPISININ ANLAŞILMASI ÜZERİNE ANALOJİ VE DENEYLERİN ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
, Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4121
0
ATIF
1
FAVORİ
4121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.34457
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
10
ATIF
1
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
,
Kemal Domuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.781598
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
1
ATIF
1
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDENİN TANECİKLİ YAPISININ ANLAŞILMASI ÜZERİNE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
, Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
0
ATIF
1
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme İle Birlikte Uygulanan Animasyonların, Modellerin ve Yedi İlke’nin Kimyanın Kavramsal Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1029854
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
711
0
ATIF
1
FAVORİ
711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İşbirlikli Öğrenme İle Birlikte Uygulanan Animasyonların, Modellerin ve Yedi İlke’nin Kimyanın Kavramsal Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1029854
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
711
1
FAVORİ
711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
,
Kemal Domuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.781598
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
1
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Fiziksel ve Kimyasal Değişim Olaylarının Tanecikli Yapıda Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.534640
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
0
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunun Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
SEDA Okumuş
,
OYLUM Çavdar
,
MUSTAFA Alyar
,
KEMAL Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303127
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asitler Ve Bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi
Yazarlar:
Seda Okumuş
,
Oylum Çavdar
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDENİN TANECİKLİ YAPISININ ANLAŞILMASI ÜZERİNE ANALOJİ VE DENEYLERİN ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
, Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4121
1
FAVORİ
4121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.34457
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
1
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDENİN TANECİKLİ YAPISININ ANLAŞILMASI ÜZERİNE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
, Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
1
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin tanecikli yapısının mikro ve makro boyutta anlaşılmasının sağlanması
Yazarlar: Seda Okumuş, Bilge Öztürk, Kemal Doymuş,
Mustafa Alyar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4387
0
FAVORİ
4387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Yayınlar
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Alyar
,
Kemal Domuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.781598
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
1
ATIF
1
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunun Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
SEDA Okumuş
,
OYLUM Çavdar
,
MUSTAFA Alyar
,
KEMAL Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303127
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
6
ATIF
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asitler Ve Bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373415
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
3
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi
Yazarlar:
Seda Okumuş
,
Oylum Çavdar
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304730
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
4
ATIF
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.34457
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
10
ATIF
1
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat