Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şengül Saime Anagün
Prof. Dr.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri Öz-yeterlik Algıları, Öğretim Becerileri ve Eğitim Teknolojisi Kullanımı: Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Beril Ceylan
,
Alev Ateş Çobanoğlu
,
Şengül Saime Anagün
,
Belgin Arslan Cansever
,
Pinar Cavas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1255432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Öğrencilerin Eğitiminde Görevli Olan Öğretmenlerin COVİD-19 Salgınındaki Deneyimleri
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Şengül Saime Anagün
,
Hüseyin Anılan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Probleme Dayalı STEM Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Şengül Saime Anagün
,
Engin Karahan
,
Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Temel Eğitim
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Probleme Dayalı STEM Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Şengül Saime Anagün
,
Engin Karahan
,
Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793820
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
3
ATIF
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat