avatar
Arif Yılmaz Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 7 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 30
7 Yayın
3 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

0

1

2029

ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.21764/maeuefd.646852
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3526

8

1

3526

3

1

1909

1

1

2067

Yayınlar

Üstün Yetenekli Çocuk Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.922724
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1168

0

1168

1

2067

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ETKİNLİK KİTABININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Arif Yılmaz , Fikrinaz Damla Akbaba , Fatma Merve Halıpınar, Selin Oral, Ayşenur Ulusoy Ünlü
DOI: 10.19171/uefad.790815
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3894

0

3894

ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.21764/maeuefd.646852
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3526

1

3526

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Gelişim ve Öğrenmelerinin Desteklenmesinde Pedagojik Dokümantasyonun Katkısının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Buldu, Figen Şahin, Arif Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466365
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

0

688

1

2029

Yayınlar

Üstün Yetenekli Çocuk Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.922724
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1168

1

0

1168

1

1

2067

3

1

1909

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ETKİNLİK KİTABININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Arif Yılmaz , Fikrinaz Damla Akbaba , Fatma Merve Halıpınar, Selin Oral, Ayşenur Ulusoy Ünlü
DOI: 10.19171/uefad.790815
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3894

4

0

3894

ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.21764/maeuefd.646852
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3526

8

1

3526

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Gelişim ve Öğrenmelerinin Desteklenmesinde Pedagojik Dokümantasyonun Katkısının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Buldu, Figen Şahin, Arif Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466365
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

3

0

688

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.