Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ergul Demir
Doç. Dr.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
60
17
Yayın
7
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
0000-0002-3708-8013
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Burcu Kılıç Tülü,
Ergül Demir
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.589613
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2760
5
ATIF
3
FAVORİ
2760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Yanılgıları ile Yanıtlayıcı Davranışları Arasındaki İlişkilerin Matematik Okuryazarlığı Örneği Üzerinde İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Kucam
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.498716
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3266
3
ATIF
2
FAVORİ
3266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. sınıf Öğrencilerinin Okul Olgusuna Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Seda Aydın Elmas
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.427496
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
3
ATIF
1
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Müge Şen
,
Ergül Demir
, Nergiz Teke,
Arif Yımaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.646852
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3500
8
ATIF
1
FAVORİ
3500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Zeynep Bahap Kudret
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Burcu Kılıç Tülü
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.875859
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
6
ATIF
1
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Araştırmalarda Uygun İstatistiksel Tekniğin Belirlenmesinde Normallik ve Homojenlik İhlallerinin Etkisinin İlgili Literatür Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ergul Demir
,
İrem Çelik
,
Sibel Urlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Psychometric Research
DOI: 10.5281/zenodo.13865423
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
232
1
FAVORİ
232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Zeynep Bahap Kudret
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Burcu Kılıç Tülü
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.875859
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
1
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANASINIFINDAN DÖRDÜNCÜ SINIFA KADAR OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GELİŞTİRİLMİŞ HIZLI İSİMLENDİRME TESTİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİĞİ
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.883688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Çocuklarına Yönelik Geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
, Gözde Akoğlu, Burcu Kılıç,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.874262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2690
0
FAVORİ
2690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Burcu Kılıç Tülü,
Ergül Demir
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.589613
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2760
3
FAVORİ
2760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Yanılgıları ile Yanıtlayıcı Davranışları Arasındaki İlişkilerin Matematik Okuryazarlığı Örneği Üzerinde İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Kucam
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.498716
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3266
2
FAVORİ
3266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Müge Şen
,
Ergül Demir
, Nergiz Teke,
Arif Yımaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.646852
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3500
1
FAVORİ
3500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirmelerde Yazılı Yoklamalarda Kullandıkları Açık Uçlu Maddeleri Hazırlama Yeterlikleri
Yazarlar:
Beyza İnceçam
,
Ergül Demir
,
Ece Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. sınıf Öğrencilerinin Okul Olgusuna Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Seda Aydın Elmas
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.427496
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
1
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI ÜLKELERDEKİ ÖĞRENCİLERİN BİLGİ-İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE AŞİNALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE SINIFLAMA DOĞRULUKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muharrem Şengül
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.345757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2102
0
FAVORİ
2102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Lisans Öğrencilerinin Sınıf İçi Ölçme-Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Kamış
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5279
0
FAVORİ
5279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Potansiyel Bir Hata Kaynağı Olarak Üniversite Öğrencilerinde Kopya Çekme Eğilimlerinin Ölçülmesi: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ergul Demır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğretmenlerin Karşılaştıkları Mesleki Sorunların İkili Karşılaştırma Yöntemi İle Ölçeklenmesi
Yazarlar: Yasemin Duygu Esen, Filiz Temel,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.297901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2669
0
FAVORİ
2669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Riskli Oyunlara Yönelik Görüş ve Algıları
Yazarlar: B. İpek Güler,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246484
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4808
0
FAVORİ
4808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Türkiye Verilerine Göre Öğrencilerin Matematik Anksiyetesinin Sınıflandırıcıları
Yazarlar:
Derya Atalan Ergin
, Cemre Erten Tatlı,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.20173
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
1
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of The Accuracy in Classification of Faculty Development Program (FDP) Research Assistants in Academic Field Preferences as to Socio-Economic Factors/Eğitim Bilimleri Öğretim Üyesi Yetiştirme Programi (ÖYP) Araştirma Görevlilerinin Akade
Yazarlar: Emrah Büyükatak,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Dostu Şehir Girişimi ve Çocukların Gözüyle Ankara
Yazarlar: Nizamettin Koç,
Ezel Tavşancıl
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İDEALKENT
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İDEALKENT
İlköğretim Online
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Psychometric Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Assessment Tools in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Zeynep Bahap Kudret
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Burcu Kılıç Tülü
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.875859
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
6
ATIF
1
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANASINIFINDAN DÖRDÜNCÜ SINIFA KADAR OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GELİŞTİRİLMİŞ HIZLI İSİMLENDİRME TESTİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİĞİ
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.883688
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
5
ATIF
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Çocuklarına Yönelik Geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
, Gözde Akoğlu, Burcu Kılıç,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.874262
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2690
3
ATIF
0
FAVORİ
2690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Burcu Kılıç Tülü,
Ergül Demir
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.589613
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2760
5
ATIF
3
FAVORİ
2760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Yanılgıları ile Yanıtlayıcı Davranışları Arasındaki İlişkilerin Matematik Okuryazarlığı Örneği Üzerinde İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Kucam
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.498716
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3266
3
ATIF
2
FAVORİ
3266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Müge Şen
,
Ergül Demir
, Nergiz Teke,
Arif Yımaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.646852
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3500
8
ATIF
1
FAVORİ
3500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirmelerde Yazılı Yoklamalarda Kullandıkları Açık Uçlu Maddeleri Hazırlama Yeterlikleri
Yazarlar:
Beyza İnceçam
,
Ergül Demir
,
Ece Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506900
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
1
ATIF
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. sınıf Öğrencilerinin Okul Olgusuna Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Seda Aydın Elmas
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.427496
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
3
ATIF
1
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI ÜLKELERDEKİ ÖĞRENCİLERİN BİLGİ-İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE AŞİNALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE SINIFLAMA DOĞRULUKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muharrem Şengül
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.345757
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2102
2
ATIF
0
FAVORİ
2102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Lisans Öğrencilerinin Sınıf İçi Ölçme-Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Kamış
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334802
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5279
9
ATIF
0
FAVORİ
5279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğretmenlerin Karşılaştıkları Mesleki Sorunların İkili Karşılaştırma Yöntemi İle Ölçeklenmesi
Yazarlar: Yasemin Duygu Esen, Filiz Temel,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.297901
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2669
7
ATIF
0
FAVORİ
2669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Riskli Oyunlara Yönelik Görüş ve Algıları
Yazarlar: B. İpek Güler,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246484
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4808
3
ATIF
0
FAVORİ
4808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Türkiye Verilerine Göre Öğrencilerin Matematik Anksiyetesinin Sınıflandırıcıları
Yazarlar:
Derya Atalan Ergin
, Cemre Erten Tatlı,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.20173
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
1
ATIF
1
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat