Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ezel Tavşancıl
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
10
7
Yayın
0
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Çocuk Dostu Şehir Girişimi ve Çocukların Gözüyle Ankara
Yazarlar: Nizamettin Koç,
Ezel Tavşancıl
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İDEALKENT
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
0
ATIF
1
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Applicability and Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits
Yazarlar:
Ahmet Salih Şimşek
,
Ezel Tavşancıl
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1148313
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
ATIF
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Applicability and Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits
Yazarlar:
Ahmet Salih Şimşek
,
Ezel Tavşancıl
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1148313
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumaktan Zevk Alma ve Öğrenme Stratejilerinin PISA 2009 Okuma Performansı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ezel Tavsancıl
, Ozen Yıldırım,
Safiye Bılıcan Demır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1487
0
FAVORİ
1487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Değişkenlik Kaynaklı Rasch Ölçme Modeli ve Hiyerarşik Puanlayıcı Modeli İle Kestirilen Puanlayıcı Parametrelerinin Karşılaştırılmas
Yazarlar:
Müge Uluman
,
Ezel Tavşancıl
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1855
0
FAVORİ
1855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Opinions about Auditory Verbal Therapy
Yazarlar:
Hatice Akçakaya
,
Ezel Tavşancıl
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Örneklem Büyüklüklerinde ve Kayıp Veri Örüntülerinde Ölçeklerin Psikometrik Özelliklerinin Kayıp Veri Baş Etme Teknikleri ile İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Ezel Tavşancıl
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.26476
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
0
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Dostu Şehir Girişimi ve Çocukların Gözüyle Ankara
Yazarlar: Nizamettin Koç,
Ezel Tavşancıl
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İDEALKENT
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
1
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternete Yönelik Likert Tipi Bir Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ezel Tavşancıl
, Hafize Keser
Yayın Bilgisi: 2001 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000000043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2330
0
FAVORİ
2330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İDEALKENT
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Farklı Örneklem Büyüklüklerinde ve Kayıp Veri Örüntülerinde Ölçeklerin Psikometrik Özelliklerinin Kayıp Veri Baş Etme Teknikleri ile İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Ezel Tavşancıl
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.26476
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
9
ATIF
0
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternete Yönelik Likert Tipi Bir Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ezel Tavşancıl
, Hafize Keser
Yayın Bilgisi: 2001 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000000043
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2330
1
ATIF
0
FAVORİ
2330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat