Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cevriye Ergül
Prof. Dr.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
142
16
Yayın
1
Hakemlik
142
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
ATIF
33
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19511
33
ATIF
3
FAVORİ
19511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
ATIF
30
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15330
30
ATIF
3
FAVORİ
15330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
, Birkan Güldenoğlu,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3101
0
ATIF
3
FAVORİ
3101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözcük Bilgisi ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şenay Delimehmet Dada
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.544840
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4056
9
ATIF
2
FAVORİ
4056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2983
3
ATIF
2
FAVORİ
2983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
2
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Zeynep Bahap Kudret
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Burcu Kılıç Tülü
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.875859
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
1
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3-5 Yaş Grubu Çocuklara Yönelik Zihin Kuramı Testi: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Burcu Kılıç Tülü
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.966350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2688
0
FAVORİ
2688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANASINIFINDAN DÖRDÜNCÜ SINIFA KADAR OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GELİŞTİRİLMİŞ HIZLI İSİMLENDİRME TESTİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİĞİ
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.883688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Çocuklarına Yönelik Geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
, Gözde Akoğlu, Burcu Kılıç,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.874262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2690
0
FAVORİ
2690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözcük Bilgisi ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şenay Delimehmet Dada
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.544840
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4056
2
FAVORİ
4056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-10 Yaş Grubu Çocuklara Yönelik Geliştirilmiş Çalışma Belleği Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliği
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Çağla Özgür Yılmaz,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.427280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9124
0
FAVORİ
9124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
, Birkan Güldenoğlu,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3101
3
FAVORİ
3101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Matematik Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarma İşlemlerindeki Hatalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323405
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3850
1
FAVORİ
3850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfında Uygulanan Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sonraki Okuma Becerilerine Etkisi: İzleme Çalışması
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman,
Ayşe Dolunay Sarıca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3358
0
FAVORİ
3358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15330
3
FAVORİ
15330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19511
3
FAVORİ
19511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2983
2
FAVORİ
2983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5695
0
FAVORİ
5695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Akıcılığı Sorunları ve Öğretmenlerinin Bu Sorunlara Yönelik Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Berrin Baydık
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2608
0
FAVORİ
2608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
3
ATIF
2
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Zeynep Bahap Kudret
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Burcu Kılıç Tülü
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.875859
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
6
ATIF
1
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3-5 Yaş Grubu Çocuklara Yönelik Zihin Kuramı Testi: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Burcu Kılıç Tülü
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.966350
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2688
1
ATIF
0
FAVORİ
2688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANASINIFINDAN DÖRDÜNCÜ SINIFA KADAR OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GELİŞTİRİLMİŞ HIZLI İSİMLENDİRME TESTİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİĞİ
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.883688
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
5
ATIF
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Çocuklarına Yönelik Geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
, Gözde Akoğlu, Burcu Kılıç,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.874262
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2690
3
ATIF
0
FAVORİ
2690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözcük Bilgisi ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şenay Delimehmet Dada
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.544840
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4056
9
ATIF
2
FAVORİ
4056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-10 Yaş Grubu Çocuklara Yönelik Geliştirilmiş Çalışma Belleği Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliği
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Çağla Özgür Yılmaz,
Ergül Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.427280
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9124
16
ATIF
0
FAVORİ
9124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Matematik Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarma İşlemlerindeki Hatalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323405
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3850
2
ATIF
1
FAVORİ
3850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
ATIF
30
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15330
30
ATIF
3
FAVORİ
15330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
ATIF
33
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19511
33
ATIF
3
FAVORİ
19511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2983
3
ATIF
2
FAVORİ
2983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5695
22
ATIF
0
FAVORİ
5695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
9
ATIF
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat