Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Salih Çepni
Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
33
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
35
33
Yayın
9
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Popüler Yayınları
Eğitimde “Bir Adım Ötesi” Tartışmalarının Kavramsal Çerçevesini Anlamak: Dijitalleşme Ve İnsanileşme (Etik ve Değerler) Kavramlarında Denge Kurma Arayışları
Yazarlar:
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2592
0
ATIF
3
FAVORİ
2592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje, Tez ve Araştırma Makalelerinin Kavramsal ve Kuramsal Çerçevesi Nasıl Yapılandırılmalı?
Yazarlar:
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
54250
0
ATIF
3
FAVORİ
54250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Çalışmalarda Bulgu, Tartışma, Sonuç ve Öneriler Nasıl Yazılmalıdır?
Yazarlar:
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23629
0
ATIF
3
FAVORİ
23629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
2
ATIF
2
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
1
ATIF
1
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM Kariyeri ve Tutumları Konusundaki Araştırmalarda Uluslararası İşbirliklerine Genel Bakış
Yazarlar:
Ülke Balcı Yeşilkaya
,
İlker Yeşilkaya
,
Salih Çepni
,
Salih Tutun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
145
0
FAVORİ
145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BUÜ.’nde 20.yy'dan Bir STEAM Eğitim Deneyimi ve Ülkemizde Bilim Merkezlerinin Kurulmasına Tarihi Yolculuk
Yazarlar:
Cem Özkan
,
Buket Kaya
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
426
0
FAVORİ
426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of question writers and teachers on skill-based questions in science lessons
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
,
Bulut Demir
,
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
233
0
FAVORİ
233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yaklaşımına Dair Metaforik Algıları
Yazarlar:
Özgür Özünlü
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim İle İlgili Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
Yazarlar:
Özgür Özünlü
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1263217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karşılaştırmalı Olarak Geleneksel Çoktan Seçmeli ve Bağlam Temelli Başarı Testi Hazırlama Çalışması: 7. Sınıf Işığın Madde ile Etkileşimi Ünitesi
Yazarlar:
Merve Doğru
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
2
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Çalışmalarda Bulgu, Tartışma, Sonuç ve Öneriler Nasıl Yazılmalıdır?
Yazarlar:
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23629
3
FAVORİ
23629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ DERS PLANLARINDAKİ GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRME DURUMLARI: HÜCRE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.815461
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje, Tez ve Araştırma Makalelerinin Kavramsal ve Kuramsal Çerçevesi Nasıl Yapılandırılmalı?
Yazarlar:
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
54250
3
FAVORİ
54250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geliştirilen FTT Kursunun Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Öğretimine Etkisi
Yazarlar:
Sinan Çınar
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.733502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
1
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün yeteneklilere özgü farklılaştırılmış sorgulama temelli fen ders modülleri: Uygulamaya yönelik görüşler
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.847514
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
0
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
Bestami Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde “Bir Adım Ötesi” Tartışmalarının Kavramsal Çerçevesini Anlamak: Dijitalleşme Ve İnsanileşme (Etik ve Değerler) Kavramlarında Denge Kurma Arayışları
Yazarlar:
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2592
3
FAVORİ
2592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamaları Gerçekleştiren Öğretmen ve Öğrencilerin Fen Eğitiminde Etkileşimli E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.569211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2505
0
FAVORİ
2505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effects of Web-Based Science Material for Guided Inquiry Approach on Information and Communication Skills of Students
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.12.7.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
904
0
FAVORİ
904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Thematic Review of Tablet-Based Science Education Studies
Yazarlar:
Ummuhan Ormanci
,
Salih Cepni
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.502498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Günlük Yaşamla İlişkilendirme Konusunda Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2098
0
FAVORİ
2098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Sistem Düşünme Becerilerine İlişkin Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
0
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elektrik Akımı İle Oluşturulan Yapay Duygular: Bir STEM Öyküsü ve Yarattığı Eğitim Potansiyeli
Yazarlar:
Cem Özkan
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3653
0
FAVORİ
3653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Girişimcilik Eğitimi Modüllerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Üzerindeki Yansımaları
Yazarlar:
İsa Deveci
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3054
0
FAVORİ
3054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Science Education Curriculum (5-8 grades) in terms of Entrepreneurial Characteristics
Yazarlar:
İsa Deveci
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derinleştirme Aşamasına Yönelik Geliştirilen Kılavuzun Öğrencilerin Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirebilmelerine Etkisi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1508
0
FAVORİ
1508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Views of Parents about the Web-Based Performance Evaluation Program in the Science Teaching Process
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
YILMAZ Kara
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
0
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği
Yazarlar: Hasan Bakırcı,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1915
0
FAVORİ
1915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehber Materyallerin Öğrencilerin Olayları Nedenleri ile Açıklamaları Üzerine Etkisi: “Madde ve Isı” Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.37602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4985
0
FAVORİ
4985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
0
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları Gözüyle Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Tabanlı Performans Değerlendirme Programına Yansımaları
Yazarlar:
Salih Çepni
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
,
Yılmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOKTORA TEZ SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN PROBLEMLERİN BELİRLENMESİ: EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hava İpek Akbulut
,
Salih Çepni
,
Çiğdem Şahin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18106
0
FAVORİ
18106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İKİLİ YERLEŞİK ÖĞRENME MODELİNİN KAVRAMSAL DEĞİŞİME ETKİSİ: İŞ VE ENERJİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hava İpek Akbulut
,
Çiğdem Şahin
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4535
0
FAVORİ
4535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hizmet içi Eğitim Kurs Programından Yansımalar: Alternatif Ölçme Değerlendirme Teknikleri Hakkında Pedagojik Alan Bilgisi ve Tutum Gelişimi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
0
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Teacher Education and Educators
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Social Inquiry
Journal of Teacher Education and Educators
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim İle İlgili Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
Yazarlar:
Özgür Özünlü
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1263217
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
1
ATIF
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
2
ATIF
2
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
1
ATIF
1
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün yeteneklilere özgü farklılaştırılmış sorgulama temelli fen ders modülleri: Uygulamaya yönelik görüşler
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.847514
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
1
ATIF
0
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamaları Gerçekleştiren Öğretmen ve Öğrencilerin Fen Eğitiminde Etkileşimli E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.569211
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2505
8
ATIF
0
FAVORİ
2505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effects of Web-Based Science Material for Guided Inquiry Approach on Information and Communication Skills of Students
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.12.7.1
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
904
5
ATIF
0
FAVORİ
904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Thematic Review of Tablet-Based Science Education Studies
Yazarlar:
Ummuhan Ormanci
,
Salih Cepni
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.502498
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
1
ATIF
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Günlük Yaşamla İlişkilendirme Konusunda Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506450
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2098
5
ATIF
0
FAVORİ
2098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.37602
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4985
11
ATIF
0
FAVORİ
4985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat