Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serhan Sarıoğlu
Doktora
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
3
5
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0003-3587-2266
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Otonom Ajanlar ve Çok Yönlü Sistemler
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)
Kurum
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Popüler Yayınları
4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
,
Gökhan Yıldız
, Ümmühan Ormancı, Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
ATIF
2
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
0
ATIF
1
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Opinions of question writers and teachers on skill-based questions in science lessons
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
,
Bulut Demir
,
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
230
0
FAVORİ
230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2021 LGS Fen Bilimleri Sorularının Bilimsel Süreç Becerileri Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Emir Ar
,
Serhan Sarıoğlu
,
Bulut Demir
,
Gökhan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1178620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
0
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Soru Yazma Eğitimine Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarda Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Mehmet Emir Ar
,
Serhan Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.804810
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1514
0
FAVORİ
1514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
,
Gökhan Yıldız
, Ümmühan Ormancı, Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
2
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
1
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
Yayınlar
Bağlam Temelli Soru Yazma Eğitimine Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarda Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Mehmet Emir Ar
,
Serhan Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.804810
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1514
3
ATIF
0
FAVORİ
1514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat