Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muammer Çalık
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
27
7
Yayın
5
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
9
ATIF
2
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Düzeyindeki Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Hasan Bağ
,
Muammer Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466357
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
7
ATIF
1
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
1
ATIF
1
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Deney Kılavuzunun Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: "Dünya ve Evren" Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-824214
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
ATIF
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Deney Kılavuzunun Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: "Dünya ve Evren" Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-824214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
1
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Zihinsel İmajlarının Belirlenmesi: Bir Sınıflar Arası Karşılaştırma
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Bahar Candaş
,
Muammer Çalık
,
Özlem Zeybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.536358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
2
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Düzeyindeki Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Hasan Bağ
,
Muammer Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466357
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
1
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11. Sınıf öğrencilerinin temel asit-baz modelleriyle ilgili kavramsal anlamalarını kolaylaştırma
Yazarlar:
Fatma Yaman
,
Alipaşa Ayas
,
Muammer Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.449100
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1531
0
FAVORİ
1531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliğinden Yansımalar
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
,
Ali Temurtaş
, Ceylan Doğan,
Muhammed Fatih Doğan
,
Muammer Çalık
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.463270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2468
0
FAVORİ
2468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
1
ATIF
1
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Zihinsel İmajlarının Belirlenmesi: Bir Sınıflar Arası Karşılaştırma
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Bahar Candaş
,
Muammer Çalık
,
Özlem Zeybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.536358
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
2
ATIF
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
9
ATIF
2
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Düzeyindeki Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Hasan Bağ
,
Muammer Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466357
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
7
ATIF
1
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11. Sınıf öğrencilerinin temel asit-baz modelleriyle ilgili kavramsal anlamalarını kolaylaştırma
Yazarlar:
Fatma Yaman
,
Alipaşa Ayas
,
Muammer Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.449100
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1531
5
ATIF
0
FAVORİ
1531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliğinden Yansımalar
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
,
Ali Temurtaş
, Ceylan Doğan,
Muhammed Fatih Doğan
,
Muammer Çalık
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.463270
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2468
3
ATIF
0
FAVORİ
2468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat