Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bahar Candaş
Arş. Gör.
Trabzon Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
14
9
Yayın
1
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0003-4516-9670
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Trabzon Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Popüler Yayınları
Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Işığın Yansıması Konusunu Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Bahar Candaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.309748
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4197
3
ATIF
1
FAVORİ
4197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersi Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1210816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterlikleri Bağlamında Öz Yeterlikleri
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.892559
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Temelli Hikâyelerle Fen Öğretimi: Tesla ve Volta Örneği
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Zeynep Kıryak,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.867570
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Özel Alan Yeterliklerine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Zihinsel İmajlarının Belirlenmesi: Bir Sınıflar Arası Karşılaştırma
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Bahar Candaş
,
Muammer Çalık
,
Özlem Zeybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.536358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 ve 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Genel Eğilimler ve Yaklaşımlar Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Zeynep Kıryak
, Ayşe Kılınç, Onurhan Güven,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2099
0
FAVORİ
2099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretimi-I Dersindeki Deneyimlerinin Öz-değerlendirme Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Zeynep Kıryak,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Enerji Dönüşümlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Çizimler Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Bahar Candaş
,
Bayram Karanisoğlu
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5792
0
FAVORİ
5792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Işığın Yansıması Konusunu Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Bahar Candaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.309748
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4197
1
FAVORİ
4197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersi Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1210816
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
1
ATIF
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterlikleri Bağlamında Öz Yeterlikleri
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.892559
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
2
ATIF
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Temelli Hikâyelerle Fen Öğretimi: Tesla ve Volta Örneği
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Zeynep Kıryak,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.867570
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
2
ATIF
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Zihinsel İmajlarının Belirlenmesi: Bir Sınıflar Arası Karşılaştırma
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Bahar Candaş
,
Muammer Çalık
,
Özlem Zeybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.536358
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
2
ATIF
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Işığın Yansıması Konusunu Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Bahar Candaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.309748
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4197
3
ATIF
1
FAVORİ
4197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat