avatar
Hakan Şevki Ayvacı Prof. Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 55 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 61
55 Yayın
17 Hakemlik
61 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

2

3

3639

7

1

2284

Yayınlar

0

127

0

129

0

378

0

75

3

3639

0

504

0

1461

0

3638

0

1151

0

1498

0

2226

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2156

0

2156

Türkiye’de Yürütülen Tezlerin Tematik İncelenmesi: Işık Kavramı Örneği
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Okan Altınok
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2470

0

2470

0

1787

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5595

1

5595

1

4278

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4002

0

4002

0

1406

0

1754

0

19568

Yayınlar

1

0

378

2

3

3639

8

0

1461

2

0

1151

2

0

1498

1

0

2226

7

1

2284

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2156

3

0

2156

6

0

1787

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5595

7

1

5595

4

1

4278

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4002

14

0

4002

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.