Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Şevki Ayvacı
Prof. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
55
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
60
55
Yayın
17
Hakemlik
60
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
BAĞLAM TEMELLİ SORU OLUŞTURMA AŞAMALARI; ULUSAL VE ULUSLARARASI YAKLAŞIMLARI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1017324
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3501
2
ATIF
3
FAVORİ
3501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ PROGRAMI’NDAKİ MODELLEME KAZANIMLARININ ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürhan Bebek
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3708
0
ATIF
2
FAVORİ
3708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Fen Problemlerine Bağlam Temelli Yaklaşım İle Çözüm Getirebilme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
ATIF
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programında Yeniden Yapılandırılan Fen ve Mühendislik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
ATIF
1
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.922632
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
7
ATIF
1
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Üretme Süreçlerine Yönelik Hazırlanan Proje Eğitiminin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1414130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
50
0
FAVORİ
50
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afetten Etkilenen Öğrencilerin Deprem Kavramına Yönelik Metafor Algılarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Belirlenmesi: Hatay (Antakya)
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
,
Elif Sude Bilge
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: 10.48138/cjo.1424425
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
72
0
FAVORİ
72
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Bilim, Bilim İnsanı ve Bilimsel Gelişim Algılarına İlişkin Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Serkan Sevım
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Bilgisayar Destekli Ders Materyalinin Öğrenci Başarısına ve Tutuma Etkisi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Bahar Gülay Köroğlu Ergel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1205081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Addressing Challenges: Lesson Study Method in Teaching Practice Course
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Dilek Özbek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
121
0
FAVORİ
121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Etkinliklerin Uygulanması ve Değerlendirilmesi: Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Kapalı Cezaevi Örneği
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Engin Çelebi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1414896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Yıldız, kuyruklu yıldız ve takımyıldızı” kavramlarına ilişkin öğrencilerin zihinsel modellerinin belirlenmesi ve eğitim düzeylerine göre karşılaştırılması
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
,
Cansu Uçmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1222937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Okul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Etkinlik Tasarlama: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1306944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of the Theoretical and Practical Knowledge of the Pre-Service Science Teachers in Turkey: The Context of Simple Electrical Circuits
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.48.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
380
0
FAVORİ
380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1122482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
542
0
FAVORİ
542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Experiences of Pre-Service Science Teachers in “Teaching Practice” During the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1229871
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknoloji Tasarım Dersindeki Problemi Belirleme Süreçlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Baskent University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
55
0
FAVORİ
55
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAĞLAM TEMELLİ SORU OLUŞTURMA AŞAMALARI; ULUSAL VE ULUSLARARASI YAKLAŞIMLARI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1017324
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3501
3
FAVORİ
3501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ KONUSUNDAKİ TEORİK BİLGİLERİ VE GÜNLÜK HAYAT BAĞLAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Cansu Uçmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1085745
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-890060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
0
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAPSAYICI EĞİTİM KONULU HİZMET İÇİ EĞİTİM ALMIŞ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERS TASARIMLARINA BAKIŞ AÇISI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.885951
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası ve Bilim Tarihine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Bahar Muradoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3541
0
FAVORİ
3541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yoğuşma ve Yoğunlaşma Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Bahar Muradoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.998242
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.751509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Üniversitelerin Sürekli Eğitim Merkezlerinde Gerçekleştirilen Eğitimlerin Tematik Analizi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Dilek Özbek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.936276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2166
0
FAVORİ
2166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.922632
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
1
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.581752
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2108
0
FAVORİ
2108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programında Yeniden Yapılandırılan Fen ve Mühendislik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
1
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyo-bilimsel Konulardaki İnançları: Nükleer Enerji
Yazarlar:
Serkan Sevım
,
Hakan Şevki Ayvacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Aktif Öğrenmeye Yönelik Algıları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Araştırılması
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Alper Şimşek
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Tutumlarının Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
, Kevser Türker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
0
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yürütülen Tezlerin Tematik İncelenmesi: Işık Kavramı Örneği
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Okan Altınok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
0
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNİN FARKLI KATILIMCILAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Dilek Özbek
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-487564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1773
0
FAVORİ
1773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
, Hatice Ünsal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Üstün Zekâlılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik İncelenmesine Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4555
0
FAVORİ
4555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Kübra Sezer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.480799
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5562
1
FAVORİ
5562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Fen Problemlerine Bağlam Temelli Yaklaşım İle Çözüm Getirebilme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Modellerin Değişimine Yönelik Bir Çalışma: Uzay Kavramı
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Dilek Özbek
,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
0
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016 LYS ve YGS FİZİK SORULARININ BLOOM TAKSONOMİSİ ve ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLAR AÇISINDAN ANALİZİ
Yazarlar:
Suat Yamak
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Kürşad Duru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2113
0
FAVORİ
2113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Işığın Yansıması Konusunu Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Bahar Candaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.309748
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4267
1
FAVORİ
4267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Tahtaların Öğretime Entegrasyonu Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi: Trabzon İli Örneği
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı
,
Arş. Gör. Dilek Özbek
,
Doç. Dr. Serkan Sevim
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.361922
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2753
0
FAVORİ
2753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğrenim Kademelerindeki Öğrencilerin Ses Konusundaki Kavramsal Gelişimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4764
0
FAVORİ
4764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3962
0
FAVORİ
3962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimin Doğası Alanında 2013 Yılından İtibaren Yayımlanmış Tezlerin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Emine Akdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1387
0
FAVORİ
1387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Yılında Revize Edilen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların İncelenmesi: Model Oluşturma ve Kullanma Konusu
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim Sözde-Bilim Ayrımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bağ
,
Hakan Şevki Ayvacı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1743
0
FAVORİ
1743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması: Isı Ve Sıcaklık Başarı Testi Geçerlik Ve Güvenirlik Araştırması
Yazarlar:
Dr. Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4456
0
FAVORİ
4456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocuklarının Bilim İnsanı Kavramına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Alper Atik,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19524
0
FAVORİ
19524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TGA Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Isı ve Sıcaklık” Konusunda Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2414
0
FAVORİ
2414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Dilek Özbek
,
Suat Yamak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
0
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ PROGRAMI’NDAKİ MODELLEME KAZANIMLARININ ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürhan Bebek
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3708
2
FAVORİ
3708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Yazılımlarının Önemi ve Uygulanabilirliğine İlişkin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Mustafa Ürey
,
Gürhan Bebek
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2099
0
FAVORİ
2099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN TEKNOLOJI TOPLUM DERSI KAPSAMINDA YAPILAN UYGULAMALARIN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Dilek Özbek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2879
0
FAVORİ
2879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FATİH PROJESİNİN UYGULAMA SÜRECİNDE ORTAYA ÇIKANSORUNLARIN İDARECİLER, ÖĞRETMENLER VE ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Hulki Başak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7588
0
FAVORİ
7588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNLERİNDE OLUŞTURDUKLARI ÖĞRETİM MODELİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Suat Ünal
,
Mehmet Yıldız
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları Gözüyle Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Tabanlı Performans Değerlendirme Programına Yansımaları
Yazarlar:
Salih Çepni
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
,
Yılmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
0
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKLERİNİN İLK YILLARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE BU SORUNLARIN YILLARA GÖRE DEĞİŞİMİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Fizik Ders Kitabı ve Kitaptaki Etkinliklerin Uygulanabilirliği Hakkında Öğretmen Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Yasemin Devecioğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9187
0
FAVORİ
9187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM VE FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ SAHİP OLDUKLARI GÖRÜŞLERİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlı
,
Hakan Şevki Ayvacı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ KONULARININ OKULDA ve DERSHANEDE İŞLENİŞİYLE İLGİLİ DURUMLARIN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Baskent University Journal of Education
Caucasian Journal of Science
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Experiences of Pre-Service Science Teachers in “Teaching Practice” During the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1229871
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
1
ATIF
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAĞLAM TEMELLİ SORU OLUŞTURMA AŞAMALARI; ULUSAL VE ULUSLARARASI YAKLAŞIMLARI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1017324
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3501
2
ATIF
3
FAVORİ
3501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ KONUSUNDAKİ TEORİK BİLGİLERİ VE GÜNLÜK HAYAT BAĞLAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Cansu Uçmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1085745
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
2
ATIF
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAPSAYICI EĞİTİM KONULU HİZMET İÇİ EĞİTİM ALMIŞ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERS TASARIMLARINA BAKIŞ AÇISI
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.885951
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
8
ATIF
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yoğuşma ve Yoğunlaşma Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Bahar Muradoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.998242
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
2
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.751509
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
2
ATIF
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Üniversitelerin Sürekli Eğitim Merkezlerinde Gerçekleştirilen Eğitimlerin Tematik Analizi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Dilek Özbek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.936276
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2166
1
ATIF
0
FAVORİ
2166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.922632
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
7
ATIF
1
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.581752
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2108
3
ATIF
0
FAVORİ
2108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNİN FARKLI KATILIMCILAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Dilek Özbek
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-487564
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1773
6
ATIF
0
FAVORİ
1773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Kübra Sezer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5562
7
ATIF
1
FAVORİ
5562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Işığın Yansıması Konusunu Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Bahar Candaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.309748
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4267
3
ATIF
1
FAVORİ
4267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Tahtaların Öğretime Entegrasyonu Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi: Trabzon İli Örneği
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı
,
Arş. Gör. Dilek Özbek
,
Doç. Dr. Serkan Sevim
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.361922
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2753
2
ATIF
0
FAVORİ
2753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3962
14
ATIF
0
FAVORİ
3962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat