Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Yıldız
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
7
Hakemlik
0
7
Yayın
0
Hakemlik
0000-0003-4298-6923
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Enerji Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçme Aracının Geliştirilmesi / Development of a Measurement Tool to Determine the Energy Literacy Levels of Fifth Grade Students
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1463544
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
320
0
FAVORİ
320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ: IŞIK VE SES ÜNİTESİ
Yazarlar: Hasan Bakırcı, Salih Çepni,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2568
0
FAVORİ
2568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME KAZANIMLARININ TASARLANMA SÜRECİNE İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNSEL MODELLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı, Nedim Alev,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5406
0
FAVORİ
5406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNLERİNDE OLUŞTURDUKLARI ÖĞRETİM MODELİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Suat Ünal
,
Mehmet Yıldız
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1219
0
FAVORİ
1219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşleri ve Beklentileri
Yazarlar: Hakan Ayvacı,
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2990
0
FAVORİ
2990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Modeline Uygun Olarak Tasarlanan Laboratuvar Materyaliyle Gerçekleştirilen Öğretim Sürecinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi: Işığın Kırılması
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3218
0
FAVORİ
3218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kütle, Ağırlık ve Yerçekimi Kavramlarının Farklı Öğretim Seviyelerindeki Öğrencilerin Anlama Düzeyleri
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı, Hasan Bakırcı,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2473
0
FAVORİ
2473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
HAYEF Journal of Education
Kastamonu Education Journal
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat