avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 43 Hakemlik 51 CrossRef Atıf 82 TR Dizin Atıf 328
43 Yayın
51 Hakemlik
82 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

7

12

1308

5

4

1350

8

2

794

1

1

1836

0

1

1130

Yayınlar

1

133

1

389

1

514

0

249

0

510

0

452

0

515

0

505

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

0

996

4

1350

0

2032

12

1308

2

794

1

1836

1

1363

0

1195

0

1252

0

1505

0

7186

0

1412

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1277

0

1277

1

1993

0

3060

Yayınlar

3

0

452

2

0

505

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

4

0

996

5

4

1350

7

12

1308

8

2

794

1

1

1836

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1363

2

1

1363

5

0

1252

3

0

7186

11

0

1412

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1277

1

0

1277

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.