avatar
Hasan Bakırcı Prof. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 43 Hakemlik 53 CrossRef Atıf 85 TR Dizin Atıf 328
43 Yayın
53 Hakemlik
85 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İlköğretim

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

7

12

1387

5

4

1450

9

2

843

1

1

1922

0

1

1177

Yayınlar

1

203

1

508

1

588

0

296

0

657

0

506

1

557

0

564

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

0

1081

4

1450

0

2283

12

1387

2

843

1

1922

1

1418

0

1256

0

1296

0

1575

0

7302

0

1454

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1314

0

1314

1

2054

0

3144

Yayınlar

1

1

508

1

1

588

3

0

506

2

0

564

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

4

0

1081

5

4

1450

7

12

1387

9

2

843

1

1

1922

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1418

2

1

1418

5

0

1296

3

0

7302

11

0

1454

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1314

1

0

1314

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.