Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Kaya
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
29
17
Yayın
29
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
0000-0003-4755-4994
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
HER GÜNE BİR MASAL ADLI ESERİN DEĞER İLETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Seda Kardaş
,
Erhan Görmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1164069
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
3
ATIF
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatı Eserlerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu, Okuma Tutumu ve Okur Öz Algısına Etkisi
Yazarlar:
Burak Ateş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1333107
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
ATIF
1
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı ile 2024 Türkçe Dersi Öğretim Programı'nın Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Erkan Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1482003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5695
0
FAVORİ
5695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Drama Yöntemini Uygulama Durumları ve Drama Tekniklerine İlişkin Öz Yeterlilik Algıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Fatma Doğanoğlu
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1466770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
90
0
FAVORİ
90
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Dinleme Kaygılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakim Kardaş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1297071
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
286
0
FAVORİ
286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI SÜRECİNDE İZLENEN EĞİTİM VİDEOLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mustafa Kaya
,
Vildan Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1295437
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatı Eserlerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu, Okuma Tutumu ve Okur Öz Algısına Etkisi
Yazarlar:
Burak Ateş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1333107
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
1
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerdeki Karakterleri Rol-Model Alma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Erkan Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1314932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SADIK HİDAYET’İN AYLAK KÖPEK VE BİR EŞEĞİN ÖLÜM VAKTİ HAL DİLİYLE SÖYLEDİKLERİ BAŞLIKLI ÖYKÜLERİNİN DUYGUSAL YÖN ANALİZİ BAĞLAMINDA OKUNMASI
Yazarlar:
Soner İşimtekin
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nüsha
DOI: 10.32330/nusha.1239304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HER GÜNE BİR MASAL ADLI ESERİN DEĞER İLETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Seda Kardaş
,
Erhan Görmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1164069
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Dinleme Stratejilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakim Kardaş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1164079
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Dinleme Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakim Kardaş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1089334
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edebiyat Eserlerinin Lisans Öğrencilerinin Çözüm Odaklı Bakış Açısına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Selami Tanrıverdi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1072629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
405
0
FAVORİ
405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Öyküleyici Metinlerdeki Empati Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Sedat Erol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.821126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
0
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüşen Kimlik: Reis Bey
Yazarlar:
Celal Aslan
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
DOI: 10.30767/diledeara.844437
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6578
0
FAVORİ
6578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatı Eserlerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Empati Becerisinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
İlhan Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.671863
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Minik Teyze Öyküsünde İşlenen Eğitsel Değerlerin Duygusal Yön Analizi ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenleri İle Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Mehmet Nuri Kardaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1818
0
FAVORİ
1818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fazıl Hüsnü Dağlarca’nın Yapma Destanlarındaki Rol-Modelin İlköğretim II. Kademe Öğrencileri İçin Eğitsel Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
, Mehmet Erol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
Harran Maarif Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Nüsha
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anasay
Aydın Tömer Dil Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
İçtimaiyat
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI SÜRECİNDE İZLENEN EĞİTİM VİDEOLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mustafa Kaya
,
Vildan Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1295437
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
1
ATIF
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerdeki Karakterleri Rol-Model Alma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Erkan Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1314932
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
2
ATIF
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HER GÜNE BİR MASAL ADLI ESERİN DEĞER İLETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Seda Kardaş
,
Erhan Görmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1164069
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
3
ATIF
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Dinleme Stratejilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakim Kardaş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1164079
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
2
ATIF
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Dinleme Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakim Kardaş
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1089334
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
1
ATIF
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Öyküleyici Metinlerdeki Empati Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
Sedat Erol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.821126
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
3
ATIF
0
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüşen Kimlik: Reis Bey
Yazarlar:
Celal Aslan
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
DOI: 10.30767/diledeara.844437
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6578
1
ATIF
0
FAVORİ
6578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatı Eserlerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Empati Becerisinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Kaya
,
İlhan Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.671863
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
6
ATIF
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat