Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sibel Er Nas
Doç. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
21
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
15
21
Yayın
33
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0002-5970-2811
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Ahmet Gülay
,
Murat Pehlevan
,
Şenay Delimehmet Dada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5422
0
ATIF
2
FAVORİ
5422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3423
9
ATIF
2
FAVORİ
3423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
2
ATIF
2
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Sürdürülebilir Kalkınma Kavramı
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
0
ATIF
2
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programında Yeniden Yapılandırılan Fen ve Mühendislik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
0
ATIF
1
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
198
0
FAVORİ
198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ VELİLERİNİN COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE YAŞADIKLARI PROBLEMLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Merve Sağır
,
Sibel Er Nas
,
Şeyma Nur Bekar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1419058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Tekniklerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: “Kütle ve Ağırlık” Örneği
Yazarlar:
Selsebil Aydın
,
Sibel Er Nas
,
Şeyma Nur Bekar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1279750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimcilerinin Yürüttüğü Yaşam Becerilerini Kazandırma Süreçlerinin ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
,
Tufan İnaltekin
,
Sibel Er Nas
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sündüs Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.849092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
0
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun İletişim Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1032840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
2
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaşam Becerilerine Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Havva Yaman
,
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.984094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1098294
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Reflection of the COVID-19 Pandemic Process on the Education Process of Teacher Candidates
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Sibel Er Nas
,
Ayşegül Şeyhoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.803041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Deney Kılavuzunun Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: "Dünya ve Evren" Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-824214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
1
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçme ve Değerlendirme Amaçlı Geliştirilecek Web 2.0 Aracına İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.951094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitimdeki Ölçme-Değerlendirme Süreçleri ve İhtiyaçları
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Sibel Er Nas
,
Şeyma Turan
,
Havva Yaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.901997
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİSİNİ KULLANMA DURUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Merve Bahar Alaca
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.664091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
888
0
FAVORİ
888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
1
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.687476
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programında Yeniden Yapılandırılan Fen ve Mühendislik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
1
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3423
2
FAVORİ
3423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Ahmet Gülay
,
Murat Pehlevan
,
Şenay Delimehmet Dada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5422
2
FAVORİ
5422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Sürdürülebilir Kalkınma Kavramı
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
2
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derinleştirme Aşamasına Yönelik Geliştirilen Kılavuzun Öğrencilerin Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirebilmelerine Etkisi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ KONULARININ OKULDA ve DERSHANEDE İŞLENİŞİYLE İLGİLİ DURUMLARIN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Caucasian Journal of Science
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun İletişim Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1032840
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
1
ATIF
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deney Kılavuzunun Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
, Gül Nihal Karagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.826644
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
2
ATIF
2
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçme ve Değerlendirme Amaçlı Geliştirilecek Web 2.0 Aracına İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.951094
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
2
ATIF
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitimdeki Ölçme-Değerlendirme Süreçleri ve İhtiyaçları
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Sibel Er Nas
,
Şeyma Turan
,
Havva Yaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.901997
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
3
ATIF
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
1
ATIF
1
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.687476
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
5
ATIF
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3423
9
ATIF
2
FAVORİ
3423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat