Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orhan Çakıroğlu
Prof. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
13
13
Yayın
10
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-8969-7099
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
1
ATIF
3
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşamdaki Matematiğe Yönelik 3B Sanal Öğrenme Ortamının (MATHLIFE) Uygulanması: Deneyimler ve Zorluklar
Yazarlar:
Selahattin Arslan
,
Mesut Bütün
,
Tuba Gökçek
, Gönül Güneş,
Orhan Çakıroğlu
,
Bahar Baran
,
Serkan Coştu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.301642
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
0
ATIF
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Tanılı Çocuğu Olan Ailelerin Görüşleri ve Deneyimleri: Tanılama Sürecinin Keşfi
Yazarlar:
Ali Bıçakcı
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1300417
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2185
1
ATIF
1
FAVORİ
2185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama Süreci: Sınıf Öğretmeni Deneyimleri
Yazarlar:
Ali Bıçakcı
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1394780
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
ATIF
1
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama Süreci: Sınıf Öğretmeni Deneyimleri
Yazarlar:
Ali Bıçakcı
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1394780
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
1
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
185
0
FAVORİ
185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafif Düzey Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerle Türkiye’de Yapılan Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Çalışmalarının Sistematik İncelemesi
Yazarlar:
Zerrin Küçükbayrak
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2023.0142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Tanılı Çocuğu Olan Ailelerin Görüşleri ve Deneyimleri: Tanılama Sürecinin Keşfi
Yazarlar:
Ali Bıçakcı
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1300417
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2185
1
FAVORİ
2185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okumaya Yönelik Tutumları İnceleyen Araştırmaların Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
,
Gülçin Çoban
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0133
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
0
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Özel Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik Ebeveynlerin Görüşleri
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Ebru Ünay
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.929329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
998
0
FAVORİ
998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
3
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.845915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
0
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
,
Özcan Özyurt
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Hacer Özyurt
, Merve Bıyık, Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
0
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşamdaki Matematiğe Yönelik 3B Sanal Öğrenme Ortamının (MATHLIFE) Uygulanması: Deneyimler ve Zorluklar
Yazarlar:
Selahattin Arslan
,
Mesut Bütün
,
Tuba Gökçek
, Gönül Güneş,
Orhan Çakıroğlu
,
Bahar Baran
,
Serkan Coştu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.301642
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Response to Intervention: Early Identification of Students with Learning Disabilities
Yazarlar:
Orhan Cakiroglu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.10399
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2332
0
FAVORİ
2332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.31984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Amerika’da Devlet Liselerindeki Okuma Becerisini Arttırmaya Yönelik Destek Sınıflarının Özellikleri
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Early Childhood Special Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Tanılı Çocuğu Olan Ailelerin Görüşleri ve Deneyimleri: Tanılama Sürecinin Keşfi
Yazarlar:
Ali Bıçakcı
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1300417
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2185
1
ATIF
1
FAVORİ
2185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Özel Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik Ebeveynlerin Görüşleri
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Ebru Ünay
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.929329
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
998
7
ATIF
0
FAVORİ
998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
1
ATIF
3
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.845915
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
8
ATIF
0
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
,
Özcan Özyurt
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Hacer Özyurt
, Merve Bıyık, Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413778
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
1
ATIF
0
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.31984
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
5
ATIF
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat