Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Macid Ayhan Melekoğlu
Prof. Dr.
BOGAZICI UNIVERSITY
Yayın
17
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
85
TR Dizin Atıf
88
17
Yayın
12
Hakemlik
85
CrossRef Atıf
88
TR Dizin Atıf
0000-0002-9933-5331
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
BOGAZICI UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Eğitiminin Yasa ve Uygulamalardaki Durumunun Türkiye ve Avrupa Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Engin Yılmaz
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10982
0
ATIF
3
FAVORİ
10982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
1
ATIF
3
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yeteneği Olan İki Kere Farklı Bireylere Yönelik Yapılan Çalışmaların Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Büşra Yılmaz Yenioğlu
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.696065
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5853
6
ATIF
2
FAVORİ
5853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Döneminde Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Yazma Becerilerine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Özlem İlker,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.318602
ATIF
24
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28713
24
ATIF
2
FAVORİ
28713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Bora Görgün
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.456198
ATIF
23
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30905
23
ATIF
2
FAVORİ
30905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DEHB Tanısı Olan İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerine Yönelik Eğitsel Müdahalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zekiye Tunç
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1492655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
72
0
FAVORİ
72
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nefize Aracı
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1231691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Erken Tanı: Müdahaleye Tepki Modeli
Yazarlar:
Sultan Kaya
,
Asuman Sağlam Ak
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1034793
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6324
1
FAVORİ
6324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin, Ailelerinin ve Öğretmenlerinin Gözünden COVID-19 Salgınında Eğitim Süreci
Yazarlar:
Bora Görgün
,
Özge Balıkçı
,
Kürşat Öğülmüş
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.933934
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
1
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
3
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yeteneği Olan İki Kere Farklı Bireylere Yönelik Yapılan Çalışmaların Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Büşra Yılmaz Yenioğlu
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.696065
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5853
2
FAVORİ
5853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerin Okuduğunu Anlama Becerileri Konusunda Gerçekleştirilmiş Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Müslüm Yıldız
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.770066
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
0
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Karaer
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.532903
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6871
0
FAVORİ
6871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERLE ETKİLEŞİM PROJESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Özge Sultan Balıkçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.581968
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
1
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE KAYNAŞTIRMA ORTAMLARINDA UYGULANAN AKICI OKUMA ÇALIŞMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tüncay Tutuk
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-582386
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3451
1
FAVORİ
3451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Bora Görgün
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.456198
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30905
2
FAVORİ
30905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitiminin Yasa ve Uygulamalardaki Durumunun Türkiye ve Avrupa Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Engin Yılmaz
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10982
3
FAVORİ
10982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of the Status of Inclusive Education in Law and Practice in Turkey and the European Context
Yazarlar:
Engin Yılmaz
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
,
Özcan Özyurt
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Hacer Özyurt
, Merve Bıyık, Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Döneminde Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Yazma Becerilerine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Özlem İlker,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.318602
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28713
2
FAVORİ
28713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Araştırmalarında Eğilimler
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Macid Ayhan Melekoğlu
, Ayşe Tunç Paftalı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06677
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6463
1
FAVORİ
6463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kinect’in Özel Gereksinimli Bireylerle Kullanımı ile İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Kürşat Öğülmüş
,
Macid Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2035
0
FAVORİ
2035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Sakarya University Journal of Education
SDU International Journal of Educational Studies
Editörlük
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Alan Editörü
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asya Studies
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Erken Tanı: Müdahaleye Tepki Modeli
Yazarlar:
Sultan Kaya
,
Asuman Sağlam Ak
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1034793
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6324
2
ATIF
1
FAVORİ
6324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
1
ATIF
3
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yeteneği Olan İki Kere Farklı Bireylere Yönelik Yapılan Çalışmaların Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Büşra Yılmaz Yenioğlu
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.696065
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5853
6
ATIF
2
FAVORİ
5853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerin Okuduğunu Anlama Becerileri Konusunda Gerçekleştirilmiş Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Müslüm Yıldız
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.770066
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
3
ATIF
0
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Karaer
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.532903
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6871
20
ATIF
0
FAVORİ
6871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERLE ETKİLEŞİM PROJESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Özge Sultan Balıkçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.581968
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
2
ATIF
1
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE KAYNAŞTIRMA ORTAMLARINDA UYGULANAN AKICI OKUMA ÇALIŞMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tüncay Tutuk
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-582386
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3451
2
ATIF
1
FAVORİ
3451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Bora Görgün
,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.456198
ATIF
23
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30905
23
ATIF
2
FAVORİ
30905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çakıroğlu
,
Özcan Özyurt
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Hacer Özyurt
, Merve Bıyık, Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413778
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
1
ATIF
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Döneminde Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Yazma Becerilerine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Özlem İlker,
Macid Ayhan Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.318602
ATIF
24
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28713
24
ATIF
2
FAVORİ
28713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Araştırmalarında Eğilimler
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Macid Ayhan Melekoğlu
, Ayşe Tunç Paftalı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06677
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6463
1
ATIF
1
FAVORİ
6463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat