avatar
Nevin Güner Prof. Dr. ESKISEHIR OSMANGAZI UNIV
Yayın 21 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 3
21 Yayın
8 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ESKISEHIR OSMANGAZI UNIV

Popüler Yayınları

0

4

1672

2

2

2496

Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
Yazarlar: Samet Yenioğlu , Kübra Sayar, Hasan Köse, Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3100
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9577

6

2

9577

0

1

80

0

1

843

Yayınlar

0

145

0

1127

4

1672

0

1988

2

2496

1

843

1

1290

Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
Yazarlar: Samet Yenioğlu , Kübra Sayar, Hasan Köse, Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3100
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9577

2

9577

0

568

Özel Eğitimde ve Genel Eğitimde Ödül Kullanımı: Odak Grup Görüşmeleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375052
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 896

0

896

0

2518

0

21128

Sınıf Sorunlarına Eylem Araştırmasıyla Çözüm Arayışı*
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.63625
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6113

0

6113

Türkiye’de Özel Eğitim Araştırmalarında Eğilimler
Yazarlar: Nevin Güner Yıldız , Macid Ayhan Melekoğlu , Ayşe Tunç Paftalı
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06677
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6577

1

6577

Yayınlar

Suriyeli Göçmen Çocukların Türk Eğitim Sistemi İçindeki Durumları
DOI: 10.17860/mersinefd.1339419
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1127

1

0

1127

1

0

1460

2

2

2496

Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
Yazarlar: Samet Yenioğlu , Kübra Sayar, Hasan Köse, Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3100
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9577

6

2

9577

Öğretmenlerin Sosyal Beceri Öğretimine Yönelik Bilgi Düzeyleri ile Öğrencilerin Sosyal Becerileri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330257
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2518

2

0

2518

Classroom Management and Student Achievement: A Study on Five Elementary Classrooms
DOI: 10.18039/ajesi.292598
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21128

4

0

21128

Sınıf Sorunlarına Eylem Araştırmasıyla Çözüm Arayışı*
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.63625
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6113

1

0

6113

Türkiye’de Özel Eğitim Araştırmalarında Eğilimler
Yazarlar: Nevin Güner Yıldız , Macid Ayhan Melekoğlu , Ayşe Tunç Paftalı
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06677
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6577

1

1

6577

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.