Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ramazan Gürbüz
Prof. Dr.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
31
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
78
31
Yayın
8
Hakemlik
78
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Öğrencilerini Eğiten Ortaokul Öğretmenlerinin Yeterlikleri Üzerine
Yazarlar:
Zühal Gün Şahin
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.89881
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2788
10
ATIF
3
FAVORİ
2788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Hata ve Kavram Yanılgıları Üzerine Bir İnceleme: Denklem Örneği
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7465
0
ATIF
2
FAVORİ
7465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
3
ATIF
2
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞİ SEÇMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Gönül Güneş
,
Osman Birgin
,
Zeynep Medine Özmen
, Serhat Aydın,
Ramazan Gürbüz
,
Duygu Arabacı
, Gökay Açıkyıldız, Kadir Gürsoy,
Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
0
ATIF
2
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi İçin Bir Mühendislik Modeli Oluşturma Etkinliğinden Çıkan Ürünler
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1027721
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
ATIF
1
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Sınıfında Ortaya Çıkan Matematiksel Liderliklerin İncelenmesi: Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Uygulaması
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
,
Mehmet Gülburnu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1452318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
154
0
FAVORİ
154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözme Süreçlerinin ve Süreçte Kullandıkları Stratejilerin DPA’lar Yardımıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aygen Koç Koca
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1159717
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
1
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi İçin Bir Mühendislik Modeli Oluşturma Etkinliğinden Çıkan Ürünler
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1027721
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
1
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.927243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
0
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hata Temelli Aktivitelerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bazı İstatistik Kavramlarındaki Başarısı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
İshak Yıldırım
,
Muhammed Fatih Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.976155
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Etkinliklerine Dayalı Öğrenme Ortamının İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.896038
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
762
0
FAVORİ
762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opportunities to Learn Provided to Preservice Elementary School Mathematics Teachers in Turkey
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Duygu Arabacı
,
Serhat Aydın
,
Gönül Güneş
,
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Medine Özmen
,
Kadir Gürsoy
,
Osman Birgin
,
Mustafa Güler
,
Gökay Açıkyıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
705
0
FAVORİ
705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anabilim Dalı Başkanlarının Matematik Öğretmeni Adaylarına Sunulan Öğrenme Fırsatlarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Zeynep Medine Özmen
,
Gönül Güneş
,
Gökay Açıkyıldız
,
Duygu Arabacı
,
Kadir Gürsoy
,
Mustafa Güler
,
Ramazan Gürbüz
,
Osman Birgin
, Serhat Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.436450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1350
0
FAVORİ
1350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli ve Diğer 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Problemlerini Çözme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Aygen Koç Koca,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1877
0
FAVORİ
1877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Mathematical Modeling for Integrating STEM Disciplines: A Theoretical Framework
Yazarlar:
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.502007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
0
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
2
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜZDELER KONUSUNDA YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Abdullah Özçelik
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.345749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9267
0
FAVORİ
9267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliğinden Yansımalar
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
,
Ali Temurtaş
, Ceylan Doğan,
Muhammed Fatih Doğan
,
Muammer Çalık
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.463270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Geçişte Bir Araç Olarak Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Oluşturma Etkinlikleri: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.457626
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3791
0
FAVORİ
3791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Modelleme Etkinliklerine Dayalı Öğrenme Ortamında Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme Bilgi ve Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.468376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2980
0
FAVORİ
2980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞİ SEÇMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Gönül Güneş
,
Osman Birgin
,
Zeynep Medine Özmen
, Serhat Aydın,
Ramazan Gürbüz
,
Duygu Arabacı
, Gökay Açıkyıldız, Kadir Gürsoy,
Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
2
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Rolü
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Yüksel Dede
, Muhammed Fatih Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2227
0
FAVORİ
2227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Mehmet Gülburnu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
1
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MATEMATİK KAYGI ÖLÇEĞİ (Ö-MKÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Kenan Yıldırım
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
0
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Konusunun Öğrenilmesini Zorlaştıran Nedenler Hakkında Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.258539
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10303
1
FAVORİ
10303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modellemenin Öğretim Araçlarına Yansımaları: Ders Kitabı Analizi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
,
Seda Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.309793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Hata ve Kavram Yanılgıları Üzerine Bir İnceleme: Denklem Örneği
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7465
2
FAVORİ
7465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN DESTEKLİ KESİR ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: VİDEO DESTEKLİ BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Mehmet Gülburnu
,
Seda Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5304
0
FAVORİ
5304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Modelleme Problemi Yoluyla Kavram Öğretimi: Enerji Tasarrufu Problemi
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330245
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ ARGÜMANTASYON ORTAMINDA OLASILIKSAL TAHMİNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Selçuk Fırat
,
Ramazan Gürbüz
, Muhammed Fatih Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Mathematics Anxiety of Primary School Teachers
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Kenan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.277870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
0
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerini Eğiten Ortaokul Öğretmenlerinin Yeterlikleri Üzerine
Yazarlar:
Zühal Gün Şahin
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.89881
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2788
3
FAVORİ
2788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Ali Temurtaş
, Aygen Koç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemelerinin Bir Analizi
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
0
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Geometri Öğretiminde Kullanılan Cabri 3D’nin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Mehmet Gülburnu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3923
1
FAVORİ
3923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAŞARILI OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖZELLİKLERİ
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Kenan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20981
1
FAVORİ
20981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Teacher Education and Educators
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözme Süreçlerinin ve Süreçte Kullandıkları Stratejilerin DPA’lar Yardımıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aygen Koç Koca
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1159717
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
3
ATIF
1
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.927243
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
2
ATIF
0
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli ve Diğer 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Problemlerini Çözme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Aygen Koç Koca,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661309
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1877
3
ATIF
0
FAVORİ
1877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
3
ATIF
2
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜZDELER KONUSUNDA YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Abdullah Özçelik
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.345749
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9267
5
ATIF
0
FAVORİ
9267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliğinden Yansımalar
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
,
Ali Temurtaş
, Ceylan Doğan,
Muhammed Fatih Doğan
,
Muammer Çalık
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.463270
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
4
ATIF
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Geçişte Bir Araç Olarak Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Oluşturma Etkinlikleri: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.457626
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3791
14
ATIF
0
FAVORİ
3791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Modelleme Etkinliklerine Dayalı Öğrenme Ortamında Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme Bilgi ve Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.468376
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2980
8
ATIF
0
FAVORİ
2980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Mehmet Gülburnu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
4
ATIF
1
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MATEMATİK KAYGI ÖLÇEĞİ (Ö-MKÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Kenan Yıldırım
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331901
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
4
ATIF
0
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Konusunun Öğrenilmesini Zorlaştıran Nedenler Hakkında Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.258539
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10303
1
ATIF
1
FAVORİ
10303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modellemenin Öğretim Araçlarına Yansımaları: Ders Kitabı Analizi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
,
Seda Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.309793
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
12
ATIF
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Modelleme Problemi Yoluyla Kavram Öğretimi: Enerji Tasarrufu Problemi
Yazarlar:
Yunus Güder
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330245
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
2
ATIF
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Mathematics Anxiety of Primary School Teachers
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Kenan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.277870
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
2
ATIF
0
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerini Eğiten Ortaokul Öğretmenlerinin Yeterlikleri Üzerine
Yazarlar:
Zühal Gün Şahin
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.89881
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2788
10
ATIF
3
FAVORİ
2788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Ali Temurtaş
, Aygen Koç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
1
ATIF
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat