Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gönül Güneş
Prof. Dr.
Trabzon Üniversitesi
Yayın
14
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
67
14
Yayın
18
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
67
TR Dizin Atıf
0000-0003-3223-8163
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Popüler Yayınları
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞİ SEÇMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Gönül Güneş
,
Osman Birgin
,
Zeynep Medine Özmen
, Serhat Aydın,
Ramazan Gürbüz
,
Duygu Arabacı
, Gökay Açıkyıldız, Kadir Gürsoy,
Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
ATIF
2
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oluşturmacı Yaklaşıma Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Gönül Güneş
, Aşkın Asan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3401
0
ATIF
1
FAVORİ
3401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Sürecinde Eğitim Bilişim Ağı’nı (EBA) Kullanma Durumları
Yazarlar:
Oğuzcan Deniz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
ATIF
1
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerinin pandemi sürecindeki matematik öğrenme ve öğretme deneyimlerine bir bakış
Yazarlar:
Tunahan Filiz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.990761
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
1
ATIF
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dört İşlem ile İlgili Matematiksel Bilgileri ve Öğretimsel Açıklamaları
Yazarlar:
Fırat Karabağ
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1449468
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
49
0
FAVORİ
49
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsalda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Web 2.0 Destekli Matematik Etkinliği Uygulama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Altunsoy
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1355930
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
126
0
FAVORİ
126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Multiplication Based on Realistic Mathematics Education to Students at Risk of Mathematics Learning Difficulties
Yazarlar:
Tunahan Filiz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1372345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimle Yürüttüğü Matematik Dersleri
Yazarlar:
Muhammet Ali Durmuş
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1281954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
397
0
FAVORİ
397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Mesleki Kimliği İçerikli Lisansüstü Ulusal Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Hacer Özakyüz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1115557
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Sürecinde Eğitim Bilişim Ağı’nı (EBA) Kullanma Durumları
Yazarlar:
Oğuzcan Deniz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
1
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ottawa Üniversitesi (Kanada) ve Trabzon Üniversitesi (Türkiye) Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sevgi Bülbül
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-907734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerinin pandemi sürecindeki matematik öğrenme ve öğretme deneyimlerine bir bakış
Yazarlar:
Tunahan Filiz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.990761
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEĞE YENİ BAŞLAYAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİĞİ ÖĞRETME BİLGİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Furkan Keleş
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.774584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
0
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opportunities to Learn Provided to Preservice Elementary School Mathematics Teachers in Turkey
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Duygu Arabacı
,
Serhat Aydın
,
Gönül Güneş
,
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Medine Özmen
,
Kadir Gürsoy
,
Osman Birgin
,
Mustafa Güler
,
Gökay Açıkyıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
0
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Hazır Olma, Öğretmen Eğitimi Programının Tutarlılığı ve Etkililiği Hakkındaki İnançları
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Osman Birgin
,
Serhat Aydın
,
Gönül Güneş
,
Kadir Gürsoy
,
Gökay Açıkyıldız
,
Zeynep Medine Özmen
,
Ramazan Gürbüz
,
Mustafa Güler
,
Duygu Arabacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anabilim Dalı Başkanlarının Matematik Öğretmeni Adaylarına Sunulan Öğrenme Fırsatlarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Zeynep Medine Özmen
,
Gönül Güneş
,
Gökay Açıkyıldız
,
Duygu Arabacı
,
Kadir Gürsoy
,
Mustafa Güler
,
Ramazan Gürbüz
,
Osman Birgin
, Serhat Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.436450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
0
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞİ SEÇMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Gönül Güneş
,
Osman Birgin
,
Zeynep Medine Özmen
, Serhat Aydın,
Ramazan Gürbüz
,
Duygu Arabacı
, Gökay Açıkyıldız, Kadir Gürsoy,
Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
2
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oluşturmacı Yaklaşıma Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Gönül Güneş
, Aşkın Asan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3401
1
FAVORİ
3401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Teacher Education and Educators
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Öğretmen Mesleki Kimliği İçerikli Lisansüstü Ulusal Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Hacer Özakyüz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1115557
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
1
ATIF
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerinin pandemi sürecindeki matematik öğrenme ve öğretme deneyimlerine bir bakış
Yazarlar:
Tunahan Filiz
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.990761
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
1
ATIF
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEĞE YENİ BAŞLAYAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİĞİ ÖĞRETME BİLGİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Furkan Keleş
,
Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.774584
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
1
ATIF
0
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat